Capitolul 1 "This is the beginning"

94 7 1
                                    

Era o zi nu prea placut simtibila. Adierea de vant facandu-si prezenta oriunde te indreptai. M-am ridicat buimaca din patul meu comfortabil si am alergat direct catre baie.Rutina mea de dimineata niciodata nu lipseste, imi place sa fiu organizata. Ma asigur ca nu este nimeni prin zona si incui usa nu o data, ci de doua ori. Damon obisnuieste sa intre intentionat sau accidental peste mine. Crede ca este camera si baia lui. Fratii astia mai mari..  Azi este o zi foarte importanta pentru mine. Ziua in care mi-am propus sa las problemele mele deoparte si sa fiu fericita in primza zi din primul meu an de liceu. Singurul lucru care mi-l doresc este sa nu dau ochii cu Adam, ce mi-a rapit intreaga vara. Tot ce am facut era sa plang, consumand tigari si droguri imreuna cu sora mea. Mi-am dat seama ca am gresit si am renuntat.

Imi termin dusul caldut si relaxant dupa care ma infofolesc in halatul meu alb. Imi pregatesc hainele si cu greu gasesc vestimentatia perfecta:     http://m.weheartit.com/entry/171943078/search?context_type=search&context_user=chloeshepherdx&page=2&query=School+dress. Deobicei imi ia prea mult timp sa gasesc imbracamintea si incaltamintea ideala, dar se pare ca pana si la pantofi am avut noroc: http://m.weheartit.com/entry/173757553/search?context_type=search&context_user=fortyyeeegghj&page=2&query=Pantofi+cu+toc , incadrandu-ma intru-un timp foarte bun: 7:15. Imi iau geanta mea visinie spre negru si ma strecor pe usa in speranta de a nu trezi pe nimeni. Toata vara nu am iesit din camera mea, iar acum cu siguranta voi auzi numai vorbe rele.

"Te furisezi ? Nu-i frumos."ranjind
"Ai, Damon, ce m-ai speriat !!"facandu.i semn sa taca
"Sora mea e in bucatarie si o face cu urmatorul.."cu mainile la ceafa
"Iarasi ? Nu e bine cum procedeaza."coborand
"De la despartire face chestia asta incontinuu si nu stiu ce sa ii mai spun. Are doar 15 ani si se comporta ca o usuratica..
"O rezolv eu pe Caroline. Tu doar ai grija de casa, 'eroule'
"Noi suntem ok nu ?"
"De ce sa nu fim?"
"M.."cu mainile la ceafa "Pai...nu prea am mai vorbit din iunie de la " il intrerup
"Nu vreau sa vorbim de chestia asta, acum."cautand prin geanta "Auzi, mi-ai vazut telefonul? A gata l-am gasit"punand geanta pe umar
"Ma duc sa vad daca am apeluri pierdute"fugind in camera

Ok.. Asta a fost ciudat.. Se aud pentru a suta oara gemete din bucatarie si sunt sigura ca Caroline a innebunit total. Se opreste brusc si vine catre mine imbracata pe jumate', cu o fata de nevinovata. Stau cu mainile in sold si dau usor din picior, cum fac surorile mai mari.

"Al patrulea cred, Caroline.." lasand capul in jos
"Hei, lor le place, atunci si mie"
"Stiu ca suferi, dar.." ma intrerupe
"Nu sufar, Elena da ?!" ridicandu.se "L-am uitat de mult pe idiotul care m-a lasat ca o proasta. Acum sunt o alta persoana si ar trebui sa faci si tu la fel."
"Orice ai incerca, nu merge.."putin afectata
"Cuvantul Adam nu iti spune nimic ? Se vede ca nu l-ai uitat. Eu macar am facut-o si toti baietii ma vor. Tu tot ce faci este sa te lasi de fumat ca o lasa si sa stai in patul tau, facand pe geloasa ca eu stiu cum sa abordez baietii !" nervoasa
"..."cu palmele pe fata
"Elena, stii ca nu am vrut sa spun asta"
"Nu.. am inteles"plecand
"Ele.. Elena stai nu pleca asa !"

"Sisters"..  De cand mama nu mai e este o alta persoana. Nu imi place ce a devenit. Acum mai mult ca oricand trebuie sa fim unite. Eu sunt sora mai mare, nu am nevoie de sfaturile ei. Intr-un fel are dreptate, dar de ce imi spune toate lucrurile astea in prima mea zi de liceu ?  Singurele persoane pe care le cunosc sunt ea, Damon care intotdeauna a fost cel mai bun prieten si cel mai bun frate (singurul in care am incredere) si Adam... Nu mai vreau sa dau ochii cu el in viata mea. De ce trebuie sa stea la acelasi liceu ? Gimnaziala a fost cea mai grea etapa... Acum fac un nou pas si vreau sa nu regret nici macar o secunda anul asta.

If You Love MeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum