1.Bölüm

52 3 0
                                    

Okulumun ilk günü yeni kişilerle tanışmak için sabırsızlanıyorum. Onlara iyi gözükmem lazım olduğu için siyah yarım kol dar bir tişört altına ise krem rengi kısa ve biraz kabarık etek giydim ayakkabı olarak siyah suğet buti giyerek çok şirin gözüküyordum tabi benim gözümde. Çantama bir defter ve bir kalem koydum kahvaltımı yaptığımda okul için hazır olmuş olacağım. saçımı tarayıp çantamı da yanıma alarak koşturarak kahvaltı yapmak için aşağıya indim . Annem masayı donatmış ve yerine geçmişti babam ise yeni banyodan çıkmıştı. Hemen masaya oturup çayıma iki şeker atım babamda yerine geçmişti gülmseyerek "Herkeze günaydın" dedim babam elini yanağıma koyup "Sanada günaydın tatlı bebeyim" dedi. Annem ise " Sanada günaydın tatlım ama biraz hızlan çünki servisinin gelmesine 10 dakika var" dedi duyar duymaz hızlandım.Kahvaltım bitiğinde korna sesi duydum hızlıca cama gitim ki servisimin geldiğini gördüm. Hızlıca dışarı çıktım ve servise bindim herkez merakla bana bakıyordu kim bu kız diye . Arkalardan birisi genç şöföre " Kim bu fıstık" diye seslenince sinirlerim hopladı ona şöyle bir karşılık verdim "Dikkat ette o fıstık dişlerini kırmasın!" bütün herkez "Oooo" diye ses çıkardı.Çocuğa döndüğümde saçları dağınık ancak çok hoş gözüküyordu kahve rengi gözleri beyaz teni ve hafif dolgun dudaklarıyla bana çapkınca bir gülümsemeyle baktı ve "o fıstığı dişlerimi kırması için yanıma alabilirim " dedi . Ne sanıyodu bu kendini bence hadini bildirmenin zamanı geldi görelim fıztığı dişmi kırıyo yoksa başmı! çocuğa " Sen kendini ne sanıyosun"dediğimde çocuk " yakışıklı karizmatik kaslı ve senin gibi bir fıstığa layık tek erkek" dedi küstah domuz bende ona " Ama ben senin hakında ne düşünüyorum söyleyeyimi "dedim oda sırıtarak başını saladı " Küstah domuz ,saygısız ve ismini öğrenmek istemiyceğim tek erkek" dediğimde bazı kişiler "Yürü be kızım" "seninle bir kavga yapmak istiyorum" " gurubumda sanada yer var " diye sözler havada uçuşuyordu tamam ruhumu okşayan kelimeler değil ama destek almıştım yinede çocuk bana sadece bana baktı ve en sonunda konşmaya başladı " Aslında bir de bunu kızlara soralım tamam senin kadar sexy değiler ama benimle olmak için herşeyi yaparlar" dediğinde " Benimle konuşma hata küçücük konuşma baloncuğu bile kurmaya çalışmasan memnun olurum" dedim . Ciddi anlamda sinirlenmiştim. Hızlı bir şekilde yerime oturdum kolarımı küçük ken bize öğretikleri çiçeği yapmıştım. Okula geldiğimde müdürün odasını bulmak için bir kaç öğrenciye sordum doğru bir şekilde odaya ulaştım.Kapıyı tıklatarak açtım ve müdüre "Girebilirmiyim "dedim .müdürüme baktığımda normalden fazla genç olduğu dikkati mi çekti. Kadifemsi bir sesle "Tabiki gire bilirsin " dedi içeri girdiğimde herşey resmiğlikten uzaktı siyah deri koltuk ve üstüne konulmuş neon yastıklar vardı hemen önünde içinde siyah gülerin olduğu birpufa benzer bir sehpa bulunuyodu .Göz gezdirmeyi bırakıp müdüre baktım ve kendimi tanıtım "merhaba ben Almila Yılmaz sınıfımı sorucaktım" dedim müdürüm" Bende müdürün Onur Başer farkettim de odamı baya gözetledin nedenini sora bilirmiyim?" dediğinde ne demeliyim diye düşündüm ama doğruyu söylemeye karar verdim" Aslında bakarsanız odayı çok genç biris böyle düzenliye bilir sizde müdür olmak için .çok gençsiniz" dediğimde yüzünde şaşırma ifadesi gibi bir ifade yoktu .Bana şöyle bir cevap verdi " Evet haklısın müdür olmak için gencim ben 22 yaşındayım ve yeni müzik öğretmenliği bitirdim bu kolej babamın ve oğlu olarak benim buraya müdür olarak geçmemi istedi bende kabul ettim. Bu arada sınıfın N/11."dedi hızlıca "teşekürler" dedim ve hemen çıktım bir tane çocuk "Merhaba ben Barış seni ilk defa gördüm yenisin galiba hangi sınıftasın " dedi bukadar samimi olması şaşırtmıştı çünki serviste güzel bir muhabet kurmamıştım çocuk gayet yakışıklıydı kısacık sarı saçları ve yeşil gözleriyle beni izliyordu ince dudakları tebesüme bürünmüştü galiba panoları düzenliyordu elindeki kağıtlar ve iğneler bunu açıklıyordu ve bana tepeden bakıyordu çocuğa" Evet yeniyim sınıfımda N/11 eşit ağırlık okuyorum. Adımda Almila tanıştığıma memnun oldum. Barış sınıfım hangi kata biliyormusun?"dedim Barış gülerek " Kolüdorun sonunda soldaki kapı "dedi Barış'a tebessüm ederek "teşekkürler" dedim ve yürümeye başladım ve en sonunda sınıfı buldum içeri girdiğimde kahka didişme ve muhabbet sesleri vardı içeride olduğumu anlayınca herkez sustu bende söze başladım " merhaba ben Almila oturacağım bir yer varmı" dedim ve serviste tartıştığım çocuk " Evet oda benim yanım " dedi bende "Yok kalsın başka bir yer varmı " dediğimde hiç bir ses çıkmadı çocuk bana "Ne şanslısın benim yanıma oturacaksın "dedi bende "çok şanslıyım şansımdan ölmek istiyorum " diye tısladım .Çocuk keyifle gülümsedi yanındaki çocuklar kalkıp önündeki ve arkadaki sıralra yerleştiler bende oflayarak yanına oturdum bütün erkeklerin gözü benim üstümdeydi yanımda oturan yüzsüz domuz" Adım Ulaş Soylu eee güzelim senin adın ne "dedi yılışık bir tavırla .Ne saçmalıyo bu çocuk !

DÜNYANA HOŞ GELDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin