1\1

706 67 6
                                    

Yazar: Fiathe

Gün ağarmadan önceki saatlerde gökyüzü hafif griye kaçar, tıpkı nefesini verdiğinde Yoongi'nin dudaklarından çıkan sigara dumanının hareketli gölgesi gibi.

"Neden sigara içmeyi bu kadar çok seviyorsun?" Jimin, Yoongi'nin geniş, beyaz çarşafta oturduğu yerin yanında uzanırken sordu. Konuşurken yüzünün yarısı çökmüş yastığa gömülüydü, bu yüzden Yoongi'yi tam olarak görebilmek için kafasını kaldırması gerekiyordu, omuzlarının üstünde yükselmesi ve kırışık kılıfların altında gerinmesi.

Yoongi keyifle homurdandı ama Jimin'e bakmadı. Bunun yerine, kafasını yatağın başlığına yasladı ve sigarasından başka bir soluğu uzunca içine çekti. Üstsüzdü ve Jimin'in gözleri onun hafif belirgin, içine çektiğinde gerilen ve nefesini verdiğinde gevşeyen göğüs kaslarına kayıyordu.

Bir şekilde Yoongi, Jimin fark etmeden uzun bir eşofman altına asılmayı başardı. Seul'ün geceleyin göründüğü renkteydi. Teknik olarak Jimin'e aitti ve açıkçası Jimin ona izin verdiğini sanmıyordu ama ilişkileri garip bir şekilde bu kadar yakın hale gelmişti ve Jimin Yoongi'nin kendisine ait bir şeyi giydiği düşüncesinden hoşlanıyordu, bu yüzden ağzını kapadı ve bir şey söylemedi.

"Sanırım bu beni rahatlatıyor," Yoongi sonunda söyledi, kelimeleri tüy gibi yumuşak ve ipeksiydi. Konuşurken kendisine baktığından Jimin, onun nefesinden gelen sigara dumanın kokusunu almıştı. Burnunu kırıştırıp yüzünü tekrar ter ve seks kokan yastığa gömdü.

Gözleri yine de Yoongi'nin dudaklarından ayrılmamıştı. Dumanı içine çektiğinde Yoongi'nin sigarasının sonunun kırmızı oluşunu büyülenmiş bir şekilde izledi.

"Yine de senin için zararlı," Yoongi sigarasını yatağın yanındaki cam küllüğe vurdu, külün bir kısmı hipnotize edici bir şekilde dalgalanarak yere düştü. Küllük Yoongi'nindi ama nasılsa, zamanla Jimin'in yatak odası için sabit bir eşya haline gelmişti.

Yoongi sarılı beyaz kağıdı tekrar kaldırırken omuz silkti, "Bir sürü şey senin için zararlı," söyledi, ama sigarayı henüz yeniden ağzına almadı.

Bizim gibi mi? Jimin düşündü çünkü seks dışında hiçbir şey üzerine kurulmamış bir ilişkinin yararlı olmasına imkan yoktu.

Yoongi, Jimin'in söylenmemiş kelimelerinin getirdiği gerginliği hissetmiş gibiydi, birden bakışlarını küçük olana bakmak için çevirdi. Jimin Yoongi'nin gözlerinin vücudunu taradığını biliyordu, sırtının pürüzsüz eğiminden kaslarının belirgin çizgilerine doğru. Jimin vücuduyla gurur duyuyordu ve normalde büyük olana davetkar ve aç bakışlarla karşılık verirdi, ama bu kez Yoongi'nin bakışında göz temaslarını bozmak istemesine sebep olan erimiş ve gözü dönmüş bir şeyler vardı.

Gözlerini diğerinin üstünden ilk çeken büyük olandı. Sigarasını küllüğe düz bir şekilde bastırarak söndürdüğünde yumuşak bir tıslama sesi duyuldu ve geriye yaslanarak yatak başlığına dayandığında yatak gıcırdadı.

"Eğer seni rahatlatıyorlarsa, neden onları her zaman bu kadar çabuk söndürüyorsun?" Jimin sordu, kelimeler ağzından neredeyse kendiliğinden dökülüyordu. Yoongi'nin gece lambası tarafından bir yanı aydınlatılmış gölgeli profilini seyretti. Vuran gölge cildine harika bir karamel rengi veriyordu, öyle ki Yoongi'nin ebedi beyaz derisi güneşte ne kadar bronzlaşırsa bronzlaşsın bu mükemmelliğe ulaşamazdı. Yalnızca biraz ışık hilesi ve algı Yoongi'yi böyle değiştirebilirdi.

Büyük olan ona doğru döndü ve dudakları tehlikeli bir zevkle kıvrıldı. "Bunun gibi şeyler sonsuza kadar sürmez. Kendi kendine sönüp gitmeden bunu benim yapmam daha iyi."

A Five Minute Flame → YoonMin (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin