Waaa!!

118 17 2
                                    

Ma muscat de buza foarte tare dar nu curgea singe. Ma inebuneste baiatul acesta.
Simt ca adorm sau lesin si cad in bratele lui.
Pov. Mary.

Milka lesina ear eu ma holbam cumm? Ce naiba sa intimplat. O nuu!
A luato stil mireasa si a disparut.
Simt ca ma ia somnul dar nu ma dau batuta asa ca incerc sa ma misc dar mai degraba cad in genunchi si lacrimi sarate imi cad pe obrazii rosii de plins. Ma ridic tininduma de dulapuri si ajung in padure si incep sa tip de durerea simt ca cineva ma priveste dar nu reactionez si din nou cad in genunchi si oasele mi se rup tip de durere dar apoi ma simt ciudat parca sunt in patru picioare,deschid ochii inlacrimati si opserv un lup foarte mare.

Se aproprie de mine si ma linge pe git . Cee na- iba facee?
Mii de furnicaturi imi strapung pielea o stare de placere imi stapunge corpul. Gem incet. Ce gem?

Se da deoparte si se transforma intrun baiat blond cu ochii caprui.

Oasele din nou trosnesc si ma aflam in doua picioare.

Waaa!! Ce naiba sunt?

- Ma poti ajuta spun cu vocea tremurind.

- Desigur. Apropo ma numesc dylan.

-Pai eu sunt mary.am povestit si era socat apoi am plecat sa o gasim pe milka.

Pov Milka

Mam trezit cu o durere de cap simt privirea cuiva pe mine imi intorc capul si gasind doi ochi caprui analizinduma. Miam dat seama ce sa intimplat si am facut ochii cit ceapa.

- Hey,spun cu o voce timida dar privindul pe justin fix in ochi nu stiu de unde am curaj dar tot ma uit in ochii ciocolatii a tipului din fata mea si acel tip fin justin.

- Neatza raza de soare,spune cu un zimbet bucuros si o sclipire ciudata in ochi.

-Amm ce caut aici?

Astept raspunsul dar nu mai vine,apare in fata mea scot un tipat si sar pe el gidilindul el razind ca un porc si curgindui lacrimi din ochi de atita ras.
Sper sa va placa.
Nu UiTaTi dE VoT.
Adtept comentarii.
Pupici.

VampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum