Niall keek met een lach naar mijn kleine meid die waarschijnlijk woedend was en enorm veel vragen had. "Ik wil bij jou blijven papa" snikte ze, ik zuchte en knikte "alles komt goed dat beloof ik je." Zei ik,
het ergste was dat ik niet wist wat er ging gebeuren. Was dit echt wel het beste voor mijn dochtertje ?
"Louis, gaat alles wel?" vroeg Niall die me een zacht tikje gaf, ik knikte en realiseerde me niet dat ik aan het huilen was. "het voelt zo raar Niall." mompelde ik, Niall knikte en Abby keek ons allebei aan "ga je even tekenen, Papa en ik komen zo bij jou" zei Niall en kleine Abby knikte en liep naar haar tekentafeltje.
"Louis, niemand heeft ooit gezegd dat dit het beste is, of het gemakkelijks maar dat is niets in het leven" zei Niall en keek me aan, ik knikte "het is het beste voor ons allemaal" zei ik zelfverzekerder.
Niall ging even bij Abby, om te praten. Ik maakte boven in haar slaapkamertje haar valies maar kon het echt niet droog houden. Ik keek op mijn gsm en zag dat het al bijna avond was. Nu of nooit.
ik rolde de valies mee naar beneden en zag dat Abby aan het lachen was en het naar haar zin had, het deed me wel iets want ik had mijn dochter al lang niet meer zo blij gezien...
"Papa! Nonkel Niall is top!" zei ze en ik lachte snel, maar of er achter die lach iets zat was niet duidelijk. "Het is beter dat we gaan voor het te laat word." Zei Niall na een tijdje en ik knikte en bukte me voor Abby, "Meisje vergeet niet dat ik zielsveel van je hou en dat alles weer goed komt." zei ik en gaf haar een knuffel. "Hier papa" zei ze en toonde een tekening waar wij allebei op stond, ik glimlachte en dan vertrok ze, samen met Niall
---------------------------------------------
hey mensen!
het is echt al enorm lang geleden dat ik een vervolg geschreven heb, maar ik hoop dat jullie dit boek wel nog verder willen supporten! :)
laat me zeker weten wat je vind en ook als er nog een verhaal is dat je wilt dat ik een vervolg op schrijf!
xx Eva
JE LEEST
"Dad i see the tears..." (Louis Tomlinson Dutch)
FanfictionWat als je als alleenstaande ouder het allemaal niet meer zit zitten? Wat als alle druk je te veel word? Wat als niks je meer kan gelukkig maken? Wat als iedereen je laat zitten? Welkom in het leven van Louis Tomlinson, hij is nu 29 en heeft een doc...