Yazar - kayipsiyahkelebek
Kitabın adı - MAVİ BİR KELEBEK
TANITIM : ''Suratıma bakmaktan çekinme bir kere olsun.Kaçma benden,korkma olmaz mı? Neden hep güvenilmez insanlara güvenip bana güvenmiyorsun!Sebebi sana değer vermem mi?Sebebi senin o hasas ruhunu incitmemek için seninle az iletişim kurmam mı?Yapma be Elviay!Canımdan can götürüyorsun,kırık kalbimi paramparça ediyorsun.Sol yanıma bir baskı iniyor...Sen böyle davrandıkça ne fırtınalar ne tufanlar kopuyor sol yanımda bir bilgin var mı?Umudumu yitirmedim seni ilk gördüğüm andan beri.Direndim senin yanına yaklaşabilmek için.Sen bu eve ilk geldiğinde beni yanına yaklaştırmayıp,saçına dokunmama izin vermemiştin ya...İşte ben taa... o günden beri direniyorum.Yaralar oluşmamış gibi hiç bişe olmamış gibi kalbimde...senin için direniyorum.Ne zamandır diye sormak ister misin? 10 yıl oldu...Niye unutmadın diye sor hadi?!Çünkü her defasında seni görmezden gelmeye çalıştım,sen ne yaptın?Her defasında bana daha yakın davranmaya çalıştın.Hatırlar mısın bilmem ilk sigaraya başladığım günü...Bak işte o zaman aslında zaten sigara içmeyi biliyordum.Sırf seninle bir anımız olsun diye-işte sırf seninle bir ortak hatırlayacağımız olsun diye yanıma çağırdım.Çünkü ilk gülerek,eğlenerek zaman geçirdiğimiz vakit o zamandı.Her mimik hareketine kadar beynime kazıdım seni.Bir kez olsun beni fark etmedin.Sen o kadar bencil bir insansın ki kör olmuşsun.Ailenin kaybı ile sende onlarla gitmiş gibisin.Tanımadığım insanlara anlatıyorum seni.Acı veriyorsun be Güneş...İçimi ısıtıp,ışık saçıyorsun ancak bir süre sonra kavurup yakıyorsun o ışığın ile.Benim Güneşimsin bu sebepten...''Hıçkırık çıktı konuşurken titreyen dudaklarından.Gözleri ağlamaktan kan çanağına dönmüştü.Konuşurken gözlerini hapis etmişti gözlerime sanki...
*ELVİAY'IN RUHUNDA,EREN'İN KALBİNDE KAYBOLMAYA HAZIRSANIZ BUYRUN 1.BÖLÜME...*
İyi okumalar...Oy ve yorum yapmayı unutmayın.Umarım beğenirsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REKLAMCINIZ (KİTAP PAYLAŞIMI)
RandomOkuyacak kitap mı bulamıyorsunuz? Buyrun bir göz atın.Sizin kitaplarınızı paylaşıyorum.Birbirinizle tanışma fırsatınız olur hem❤❤... Best kitabınızı bulmanız dileğiyle...