CAPITOLUL 1

90 8 1
                                    

Sunt la birou, incerc sa ii dau de cap unui caz greu.. A da sunt avocat am cabinetul meu de avocatura, ma numesc Nick..Nick Johnson.. am 26 de ani.. Si sunt pe punctul de am ma casatori cu Rachel..Rachel Parker, Iubita mea, ne cunoastem de cand eram mici, ne stim de o viata pot spune, avem multe amintiri si momente frumoase împreuna .. ea are o casa de moda, adica casa de moda lasata de la parintii ei ca mostenire înainte sa moara în accident . Mi-a fost alaturi tot timpul ..

Dintr-o data imi suna telefonul , este Eric prietenul meu de o viata, este ca fratele meu ..

"CONVORBIRE TELEFONICA ÎNTRE ERIC SI NICK "

-Ce faci omule esti gata de evadare ? Nu uita ca e ultima ta noapte, de maine o sa fi un barbat însurat .. Ha ha ha

- Mereu am fost gata pentru orice, oricand .. deci unde ne vedem ?

-In 5 minute sunt în fata firmei !

-Te astept ..

Au trecut mai mult de 5 minute de cand îmi astept prietenul, într-un final apare ..

-Asta înseamna la tine 5 minute ?

-Scuze omule dar stii cum e traficul în N. Y .

-Si unde evadam ?

-Ti-am pregatit o petrecre a burlacilor , înainte de ... stii tu

Ii ignor glumele de prost gust si încerc sa ma relaxez ..

***

- Ammm ajunss ! Aproape ca tipa Eric

-Mhh frumos loc si nu nume pe masura " Diavoliţa "

Intram în "Diavolita" si observ ca la o masa erau toti prietenii , toti fiind baieti ..

Ii salut pe toti in parte .. ma felicita pentru ziua de maine ..

Ma asez si imi torn un pahar din cea mai fina bautura de pe masa ..

-Esti gata pentru colosala surpiza ? Ma întreaba Eric

- Sunt curios ce idee ti-am mai traznit în capul ala de dovleac ..

- Una traznet ..

Nu trece mult timp si surpriza apare, Un tort urias ....

Din tort iese adevarata surpriza, o frumusete de fata, o privesc uimit si simt un sentiment necunosut mie de gol în stomac .
Coboara senzual din tortul urias si se apropie de mine cu cele mai lascive miscari, pregatindu-se sa-mi danseze în poală , o opresc pentru un moment si o privesc în ochi, nu întelegeam de ce m-a încercat sentimentul de dinainte.Reusesc sa o privesc în ochi si observ ca are ochii de un albastru hipnotizant, care ma ardeau pe interior.
De ce simteam toate astea?Am mai fost in astfel de cluburi, tot datorita lui Eric, dar nici una nu mi-a atras atentia cum a facut-o ea...
Imi da drumul la mana si imi zambeste in coltul gurii, semn ca nici eu nu ii sunt indiferent.
Incepe sa danseze din ce in ce mai provocator in timp ce baietii incepeau sa scoata sunete din ce in ce mai zgomotoase...

-Woohoo... asa te vrem Nick, arata-i cine-i seful!

Simteam ca fata imi ia foc in timp ce faptura minunata din bratele mele ma atingea pe abdomen, simteam cum boxeri incep sa ma strang din ce in ce mai tare care mai devreme îmi erau comozi, ma facea sa o doresc, sa o am macar odata ...
Ma dezmeticesc si ma cert cu mine " Ce ce cu tine Nick de ce ai gandurile astea, revino-ti maine te insori, nu ai inselat-o niciodata pe Rachel , de ce ai face-o acum ? "
Abia acum observ ca ea isi termina dansul si se indeparteaza raman blocat si o caut cu privirea dar ea e de negasit ..
Petrecerea este pe final , dar gandul imi este tot la fapura minunata care m-a fascinat .

***
Ajumg acasa intru in dormitor si o privesc pe femeia care peste cateva ore imi v-a fi sotie , dar gandul meu este la ea .. fata de la petrecere , prefer sa o las sa doarma si imi torn un pahar de wiskhy si ies pe terasa .. Incer sa o scot din minte dar ceva nu ma lasa, ard de dorinta sa o revad , sa o ating sa o privesc , sa fie a mea ,

Dragoste sau RazboiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum