1. časť

16 1 0
                                    

Ahojte, volám sa Caro a bývam v Chicagu. Môj starší brat sa volá René. Chodím prvý rok na gymnázium. Sú tam veľmi milé dievčata, ako napríklad Lóra a Dorothy. Lóra aj Dorothy majú priateľov, len ja nie. Nehovorím že tu nie sú pekný chlapci ale zatiaľ to neriešim.

***

Ráno mi začal zvoniť budík, no mne sa vstať nechcelo, ale musela som. Ako som sa po 15-tich minútach postavila z postele, tak som sa išla umyť a vyčistiť si zuby. Vošla som do izby a vybrala si zo skrine čierne jeansy a biely croptop. Zobrala som si do ruky špirálu a naniesla som si ju miene na mihalnice. Potom som zišla dole, zobrala som si desiatu a vybrala sa do školy. Tam som sa stretla s dievčatami. "Ahojte" pozdravila som ich s úsmevom. "Ahoj Caro" pozdrav mi opätovali. Prišli sme do triedy a posadila som sa s Lórou do poslednej lavici. Prvá hodina bola Americká literatúra. To sme poslušne písali poznámky. Na druhej hodine nám "hrablo" a tak sme celú hodinu presmiali. Dnes sme mali mať len 6 hodín. Zbehlo to celkom rýchlo. S dievčatami sme sa dohodli že večer pôjdeme do parku. ...Prišla som domov naučila som sa a čakala na večer.

Toto je môj prvý príbeh, tak hádam že sa vám bude páčiť. Dúfam že sa mi podarí pridať ďalší príbeh zajtra.


Neviem či...Where stories live. Discover now