3. časť - Rozprávanie

9 1 0
                                    

"Crrrnnn" začal mi zvoniť budík. Naštvane som ho vypla a prevrátila sa ku stene. Keď som si spomenula na toho chlapca (Georga), tak som priam vyskočila z postele. Rýchlo som vbehla so kúpelne, umyla som sa, vyčistila som si zuby a učesala sa. Prišla som do izby, obliekla sa a zbehla dole do kuchyne. Zobrala som si desiatu ktorú mi priplavila mama a vybrala som sa do školy. Prišla som do školy veľmi skoro, tak som sa posadila na lavičku a čakala kým prídu ostatný. Ako som tak sedela a pozerala som do telefónu tak si ku mne niekto sadol. Nevnímala som to. "Ahoj" niekto sa mi pozdravil. "A-a-ahoj" zakoktala som sa lebo to bol George. " Čo že si tu tak sama?" opýtal sa ma. "Čakám kým prídu ostatní" odpovedala som, "a ty?" spýtala som sa. "Tiež" povedal mi so smiechom. "A inak ja som George" predstavil sa. "Ja som Caro" predstavila som sa aj ja. "Carooo" kričala na mňa Lóra. "Prepáč George, ale už na mňa kričí kamarátka, tak ahoj" pozdravila sa a išla som ku Lóre. "Ahoj, to bol ten chlapec z toho kopca?" hneď vyzvedala. "Ahoj, ánoo to bol on" odpovedala som jej celá vytešená. "Oooo" podpichovala. "Prestaň" povedala jej naštvato. "Poď radšej do triedy" povedala som. Išli sme. Sadli sme si spolu. ...Začala prvá hodina. Nič som nevnímala len som myslela na Georga. Lóra ku mne rozprávala no ja som ju nepočúvala. Škola konečne skončila a ja som sa pobrala domov. Zapla som fb a mala som tam žiadosť o priateľstvo. Bol to George. Ja som tu žiadosť prijala. Hneď mi aj napísal...

Chcete vedieť čo mi napísal? To sa dozviete v ďalšej časti. :P


Neviem či...Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt