He Own My Heart 8. DIEL

300 3 0
                                    

He Own My Heart 8. DIEL

Venované Mada Madaa Madaáa, Ivka Makšinová a Lenka Zembová :* ;) Užite si ju! ;) :*

"Prepáč," zašepkal mi do ucha. A teraz čo? Mám mu odpustiť? Alebo nie?

"Rozišiel si sa s ňou?" pozrela som sa mu priamo do očí.

"Nie," povzdychol si a sklonil hlavu. Veď v SMS- ke písal, že "Chcel som sa s ňou rozísť už skôr", to znamená, že sa s ňou rozišiel, nie?

"Tak vidíš," zmraštila som obočie a chcela som zatvoriť dvere.

"Ono to nie je také ľahké, ako sa zdá," povedal potichu.

"A ako to je?" nadvihla som obočie.

"To ti nemôžem povedať," pozrel sa späť na mňa. Ako to, že nie?

"Tak potom odo mňa nič nechci," ruku som vytiahla z tej jeho a zavrela dvere. Má ešte tú drzosť prísť sem, keď sa s ňou nerozišiel. Pche. To nie je možné.

Ach jaj. Vstala som z gauča, na ktorom som včera zaspala. Sadla som si a pretlela som si oči. Na stole som uvidela tú kyticu. Pousmiala som sa. Vstala som a z chladničky som vybrala pomarančový džús. Naliala som si pohár a vypila som ho. Každé ráno potrebujem pohár pomarančového džúsu, nejako ma to prebudí. Zo skrinky som si vybrala misku, careálie a zaliala som ich mliekom. Zjedla som a išla sa umyť. Zbehla som hore do izby, do kúpeľne. Učesala som si vlasy, umyla zuby a tvár. Obliekla som si voľné tepláky a tielko. Ešte som sa pozrela do zrkadla a išla späť dole. Dnes by som chcela zájsť s babami do baru. Znova, po dlhom čase. Zobrala som mobil zo stolíka a zavolala Jacky.

"Jacky?" ozvala som sa.

"Áno?" povedala rozospato.

"Zobudila som ťa?" zneistela som.

"Ale nie," zasmiala sa.

"Nezájdeme dnes do baru?" nadvihla som obočie.

"Jasné," zvískla.

"Zavolám Layle. Tak sa zatiaľ maj," nečakala som a odpoveď, hneď som zrušila. Naťukala som Layline číslo.

"Ahoj Layla," ozvala som sa.

"Ahoj,"

"Dnes pôjdeme do baru. Ideš nie?"

"Jasné, a o ktorej?" opýtala sa.

"Pff, tak o šiestej?"

"Môže byť," zasmiala sa.

"Buď tam, ahoj," zložila som. Znova som zavolala Jacky.

"O šiestej,"

"Okej, budem tam," povedala a zložila.

"Ahoj oci, už idem," objala som svojho otca, ktorý sa už medzičasom vrátil a varí večeru

"A neprídeš na večeru?" sklamane sa opýtal.

"Prepáč oci. Dám si, keď prídem. Tak ešte raz, ahoj," pobozkala som ho a odišla. Vonku som nasadla do svojho auta a išla rovno do baru, kde ma mali čakať Layla a Jacky. Nasadila som si slnečné okuliare, zobrala kabelku a vystúpila som.

"Čaute," pozdravila som a objala ich.

"Ahoj," povedali jednohlasne. Otočili sme sa a vošli do baru. Sadli sme si na naše obvyklé miesto- tretí stôl, blízko baru.

"Lucas?" zavolala som na Lucasa- čašníka. Keď ma uvidel, usmial sa.

"Dlho ste tu neboli," zasmial sa.

He Own My HeartKde žijí příběhy. Začni objevovat