He Own My Heart 9. DIEL

34 3 1
                                    

He Own My Heart 9. DIEL

Pritiahol si ma bližšie k telu a dal mi pusu na čelo. Opäť som sa cítila bezpečne. Pri ňom je to iné. Milujem, keď sa o mňa stará. Ten starostlivý pohľad v jeho tvári.

"Koľko je hodín?" zaborila som sa do jeho náručia a zatvorila som oči. Bola som unavená.

"Niečo po druhej ráno," povedal sladko. Hlavu si položil na moje rameno a čosi mi mrmlal do vlasov. Ruku som mu položila na zadnú časť hlavy a hladkala som ho. Jeho vlasy mi iba unikal pomedzi prsty. Zrazu zdvihol hlavu.

"Nepôjdeme?" jeho obočie ja dvihlo do výšky čela.

"Áno. Som unavená," prikývla som. Justin sa postavil a pomohol mi vstať. Cestou som sa so všetkými rozlúčila a vonku som nasadla do svojho auta na miesto spolujazdca. Hlavu som si oprela o sedadlo, schúlila som sa do kĺbka a zavrela oči. Počúvala som hladký zvuk motora. Justin si pohmkával melódiu akejsi pesničky. Išli sme asi pätnásť minút až Justin zastavil na našej príjazdovej ceste.

"Nejdeš k nám?" otvorila som oči a otvárala dvere do auta.

"Nechcem rušiť," povedal.

"Ale čo by si rušil," zasmiala som sa a zívla si.

"Poď sem," usmial sa a zodvihol ma na ruky.

"Justin, čo to robíš?" chechtala som sa.

"Moja bábika je unavená," pozrel sa na mňa a dal mi letmú pusu na pery.

"Ach ty môj blázon," rozstrapatila som mu vlasy. Hlavu som si uložila na jeho rameno a nechala som sa niesť až ku dverám. Tam ma pustil dole, aby som odomkla. Otvorila som dvere a pomaly vkročila dnu. Naskytol sa mi pohľad na zúrivého otca a jeho chlapov.

"Nie, Jasmine to robiť nebude, rozumiete? Stále som tu pánom ja a moju dcéru do toho ťahať nebudeme!" vykrikoval rozzúrený otec. Zrejme ma nevidel vstúpiť.

"Ehm, Greg," upozornil otca tuším Noah.

"Á, zlatko, ako dlho si tu už?" postavil sa otec z kresla.

"Pravdu alebo klamstvo?" ruku som dala v bok a klepala som s nohou o zem.

"Radšej klamstvo."

"Teraz som prišla," nahodila som falošný úsmev. Justin tam po celý čas len tak stál a čumel na nás.

"Ahoj Justin," pozdravil ho otec a podal mu ruku.

"Ahoj Greg." Chytila som Justina za ruku a sadla si s ním na voľné miesto na gauči.

"Tak čo pre mňa máte?" zvedavá som si skenovala ich tváre. Podivné výrazy v tvári, potetované telá... Som zvyknutá.

"Nič!" priskočil otec a ťahal ma preč. Postavila som sa na úroveň jeho očí a mľaskla som.

"Ale otec, predsa už nie som malé dieťa," prižmúrila som oči a sledovala otcovu reakciu. Oči mu blčali hnevom.

"Idioti!" zreval na nich. S kamennými tvárami na ňho hľadeli.

"Fajn, fajn. Ak sa chceš hrať na hrdinku, tak prosím. Noah, povec jej to," nervózne kráčal v strede izby a skepticky sa držal za hlavu.

"Ak budeš súhlasiť, tak prosím," usadil sa späť do svojho najväčšieho kresla.

"Takže," začal Noah, "máme dohodnutý kšeft v L.A. a potrebujeme babu, ktorá by ich zabavila." Posledné slovo povedal viacmenej pre seba, no počula som to.

"Proste štetku," upresnil to Joe.

"Tak chlapci, toto nie," majetnícky si ma obchytil okolo pásu.

"Počkaj Justin. A prečo ja?" pozerala som na Noaha a Joea, sediacich pri sebe.

"Nehovorím, že ich máš hneď pretiahnuť," zasmial sa Joe. Noah ho buchol do ramena.

"Lebo vieš, čo máš robiť. Tým kokotom musíme nakopať zadky, tak aby lietali niekde medzi vtákmi," zovieral päste Noah.

"Samozrejme nie len to. Ale to ťa nemusí trápiť," odkašľal si Joe.

"Potrebujeme len zabaviť tých Frankových pätolízačou a o všetko sa postaráme my."

"Zničíme Frankov klan!" nenávistne zovrel päste Bruce. Najprv som sa pozrela na Justina potom na otca. Nadýchla som sa.

"Beriem," ruky som si položila na kolená a pomaly nimi šúchala hore a dole.

"Dobré dievča," poznamenal Bruce.

"Jasmine, to nemyslíš vážne!" prudko sa postavil otec. Oči mu blčali hnevom.

"Nie, nie, nie," chytal sa za hlavu.

"S teba žiadna štetka nebude! Ako som ťa vychoval?" hulákal po mne.

"Otec, ja vám chcem len pomôcť!"

"Ale ja to od teba nežiadam! Kurva, chlapi, musíte ju do toho ťahať?" rozhadzoval rukami.

"Jasmine, tvoj otec má pravdu!" odtiahol sa odo mňa Justin. Tváril sa urazene.

"Nedovolím, aby si sa krútila okolo nejakých chujov!" pozerala mi priamo do očí. On žiarli.

"Zajtra vám poviem ako som sa rozhodla. Poď Justin, ideme hore," ťahala som ho za ruku. Zazrel na mňa a vstal. Hore som si ľahla a Justin vedľa mňa. Odvrátil sa mi chrbtom.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 17, 2013 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

He Own My HeartKde žijí příběhy. Začni objevovat