- Mamă. Înţelege. Aceştia sunt prietenii mei. De ce nu îi accepţi aşa cum sunt?
-De ce nu îi accept? Pentru ca nu sunt de tine. Ai un anturaj prost la care nu vrei să renunţi. O să iţi distrugi viitorul. Îţi interzic să mai te vezi cu ei.
Apoi ieşii din camera mea izbind cu putere uşa .
Mamă idioată.De ce nu mă inteleg? Sunt gaşca mea. Nu pot renunţa la ei.
Dar să ma prezint .Numele meu este Izabela, dar toţi imi zic Izza. Am 15 ani şi sunt clasa a 9-a. Sunt o fată obişnuită. Am 1.60 cm inaltime . Am parul blond ( defapt şatenă dar m-am vopsit) şi ochii caprui. Nimic special. Notele la şcoala sunt cam micuţe. La cât timp pierd pe afara cu gaşca nu mai am timp şi de altceva.Dar mai sunt doar 2 săptămâ şi termin cu şcoala.
Mai erau două ore şi trebuia să plec la şcoala.
Afară era cald.Aşa ca mi-am luat o pereche de blugi negrii , un tricou negru cu o cruce alba si o pereche de converse albi. Telefonul sună:
-Da mă. Ce vrei?
-Hai ne vedem la 11 in spate la Shop&Go.
-Bine.Apoi inchid telefonul.
Îmi i-au repede geanta cu carţi şi ies pe uşa spunândui mamei că am plecat la şcoala.
Ajumg imediat la locul indicat. Locul acela era foarte retras.Era intre două blocuri. Toata lumea era aşezată pe jos.
-Fă ce ţi-a luat atăt sa ajungi? zise Vlase
-Ţi sa făcut dor de mine deja? aşezandu-ma între Clau' şi Creţu '.
-Te-a lăsat însfârşit comunista aia de mă-ta sa ieşi pe afară? rânji Zigos la mine.
-E ma lăsat. Prostule astazi e luni. Am şcoala.
-La care nu te duci. Adăugă Andreea.
-Normal iubita.
Andreea e cea mai bună prietenă . E prietena lui Vlase. Defapt căţeluşa lui. Dar nu conteaza. O am doar pe ea ca fata in gaşca asta.
Andrei scoase un pliculeţ de iarbă din buzunar zâmbind satisfăcut.
-Să inţeleg ca ai vândut deja telefomul. Obsedatule.
-Hai taci. Ca ştiu ca vrei.I-a şi ruleaza un cui.
I-au plictisită pliculeţul cu foi şi incep să il infaşor în timp ce restul vorbesc despre nu ştiu ce "bunaciune" (o altă panaramă ce arată bine). Aprind joint-ul şi trag un fum, apoi dau ţigarea mai departe. Toata ziua mi-am prerdut-o stand acolo intre golani. Dar imi placea. Chiar dacă vorbeau şi se comportau urat cu stiam ca ei toţi ţin la mine şi vor fii acolo pentru mine mereu.
La 6 am plecat acasa.
-Unde ai fost. Zbiară la mine mama.
-La şcoala. Rostesc nesigura pe mine.
-Minţi. Am vorbit cu profesorii. S-a terminat clasa a 9-a pentru tine. Pleci la matuşa ta.
-Dar mama, nu vreau.
-Nici un dar. Făţi bagajele. Maine pleci.
___________________________________________________
Prima mea poveste deci va rog mult să îmi spuneţi ce parere aveţi şi dacă mai are rost să continui. :] <3
CITEȘTI
Prea mult fum.
RomanceRâsete. Nebunie. Droguri. Asta inseamna distracţie pentru Izabela. Dar când are parinţi stricti care decid pentru ea ce e bine, aceasta sfarşeşte prin a locui cu matuşa ei. Obligată să schimbe decorul Izza intâlneşte altă gaşca şi un nou EL. Dar oa...