o ışığı aç demiştim...

50 1 0
                                    


bir  kızın anlamıtımı:

o gece çok üşüyordum ve arkadasım bana whatsap'tan yazmıştı:kanka ben seni bekliyorum aç kapıyı.

ve bu kadardı aman tanrım.

Saat daha 3:00 aramıştım.

:selena ne işin var burada eve git uyuyalım hem ne yapıcaz?

:alice ne korkaksın sen ya ben senin bu kadar korkak tavuk olduğunu bilmiyodum asdsdsadadad.

:selena biliyosun benı ok nerdesin.

:evinin önünde.

bakmıştım yoktu herhalde apartmanın kapısının önünde bekliyordur.Aaa dur yedek anahtar var onda.

:dıt dıt dıt dıt.telefonunuzu şarja takın.

aman tanrım nasıl takıcam  tırsıyorum :O

tuvalete gidecektim tabikii ellerimi gözümün üstüne koyarak ::)

tam ışığı açacaktım , bir saniye yerde ağırlık var ??

atlamıstım tam kapıyı açıyordum. sipsiyah yüzü haıf beyaz ve gülüşü çok ürkütücü...

AMAN TANRIMM HAYIRRRRRR..... a-a-ane..........

okul var nerde bu alice

aa dur bende yedek anahtar var :D

bir baktım....... o my good :OO

hemen yanına koştum ama bende korktum ve hemen cıkıp polisi aradaım ama acmıyordu aman ne yapacagım ...... 

ve bu hikayenin deva

mı yoktur banada arkadasım soylemıstı.

bunun videosu Çin,Rusya,Bulgaristan'da yayınlanmış ama 20006'de youtubeden kaldırılmıştır .

ama o videoyu izleyen 200005'De Bulgaristan bilim kadını boyana cep(boyana sert) izlemiştir ve akıl hastanesine götürlüdüğü ve 200008'de Bulgarian hospital'da nedeni bilinmeyen sebepten dolayı kendini asıp öldürmüştür.




gerçek korku hikayeleri.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin