Prekliata škola! Na čo do nej vlastne chodím? Aj tak nič neviem...som totálne na pokraji výbuchu od zlosti z mojej tuposti! (OU to sa rýmuje :D)
,,Mel".....,,Psst"
Ozvalo sa z poza môjho chrbta....
Čo iné mi ostalo než sa otočiť?
Otočila som sa(nečakane)Kto to iný mohol byť než moja najlepšia kamoška Alison....
Je trochu ukecaná a keď k nej prídete na návštevu,naleje vám čaj len do pol šálky, mám ju rada.,,Čo?"spýtala som sa nervózne...
,,Nič" odpovedala drzo....
Alison je dosť drzá a vtipná ale za to musí vyzerať vždy úchvatne.Ako tak odpisujem z tabule poznámky započujem jemné vŕzgnutie dverí. Pomali sa obzerám smerom k nim.
Profesorka privíta nového, celkom aj pekného (celkom?)
Proste úžasného,najkrajšieho chalana ^.^.,,Tak žiaci, toto je váš nový spolužiak .....ehm...ako sa to voláš?" Spýtala sa pani zahanbene.
,,George. Volám sa George?"
To bol ten najkrásnejší hlas aký som kedy počula :3.
,,Ach tak. Tak toto je George. Výmenný študent z Californie."Jé :3 celá som bola červená ako paprika(do slova) :D. Nespustila som z neho ani na sekundu oči.
,,Takže hm....Alison?"
-prosím?
,,Mohla by si to tu poukazovať Georgovy? Škola je dosť veľká a on tu je nový tak..."
-jasné :3
Povedala natešene....
Počkať čo? :o ako fakt? Moja najlepšia kamoška? A takto ma zradiť? Pch, čo si o sebe myslí?! Však ja jej ukážem,,Ja sa oňho postarám!"
Vyskočila som z lavice.
George sa na mňa pozrel a pousmial.A Alison? Pch...tá sa na mňa pozrela a zmračila si tvár.
,,Ako fakt?"
Spýtala sa ma.
Ona je doňho po uši! Ou nie.
,,To nevidíš že sa mi páči?! A musíš mi ho prebrať -_-."
-Ako som to mala vedieť?
A naviac neni tvoj.
Uškerila sa....
,,On je môj"!!!!
Ups, tak to som povedala trošku(čo si budeme klamať....trošku viac nahlas)
Trapas,trapas,trapas! Vravela som si potichu a dala som si ruku na čelo.No George sa iba usmial.
,,Tak? Kde si môžem sadnúť? "
Poškrabal sa na hlave a pousmial.
,,Tu"!! Naraz som zakričala s Alison.
No nakoniec ho posadila do zadu k Linde alias ->{tá dokonalá}
No ona si užívala ,,romantické chvíľky so Simonom.( Školský idol)....a ona tiež###################
Po škole som sedela na obede sama. Nejako som to neriešila, až pokiaľ som nezahliadla Alison ako si s ním sadla o dva stoli dopredu. -_- Vyžieralo mi to oči ako sa spolu smejú. A ja som si myslela že je kamarátka.
Keď som konečne prišla ,,sama" domov zhodila som tašku, pozdravila sestru,vyšla po schodoch do izby a naštvane zabuchla dvere.
Otvorila som si notebook ktorý len tak nevinne ležal na posteli,a videla som správu od Alison...pozrela som si ju(na čo by som ju ignorovala) ....
Bolo tam napísané:,,Koniec!!"
Tým myslela naše priateľstvo ?
Nejako som si nad tým nelámala hlavu. Šla som do sprchy, obliekla som si moje mäkké pyžamko :3 a k tomu zajacové papuče ( každý má predsa také papuče nie? ) :D......Šla som si do kuchyne po jablko a rýchlo som vyšla do izby. Otvorila ntb a lahla som si do postele. Odpísala som jej:
,,To si taká úbohá že mi to nevieš povedať rovno do očí? "....
Odpísala asi po 10 minútach no ja som nemala čas prečítať si to. Hľadala som totiž profil Georga :3. Áno to je on!! Našla som ho vďaka profilovke.,,Čože?" Aké to má priezvysko?
George Looser? :D nechcela by som. Asi pol hodinu som sa na tom rehotala....Požiadala som ho o priateľstvo. Po minúte potvrdil. Napísal:,,Ahoj, poznáme sa? :)"
What? O.o divila som sa. On ma ani nespoznal? To si ma v škole nevšimol? Po chvíľke prekvapenia som sa zpamätala. Napísala som:
,,Em...ahoj :) ja ťa poznám. V škole nepamätáš? Vyskočila som z lavice :D."
Správa odoslaná
..........................................
##########čakám############
&&&&&&&&čakám&&&&&&&&&
@@@@@@čakám@@@@@@@A stále neodpisuje.
,,No nič" .....
Pozrela som si správu od Alison.
Bolo tam:,,Ja ? No neviem,neviem kto tu he úbohý -_-"
Hm...tak keď je sprostá....
Na povrchu vyzerá byť nežná....ale keď sa s niekým háda vždy je ako nazúrená beštia....
Nie že by nebola.... :D....Jé napísal :3
,,Aha už viem. Ty si tá čo má brutálne oči. Budem ťa volať: Zelenooka :D"
O.O to čo napísal? :D.....Zas som sa rehotala celú pol hodinu bez prestania.
:o a napísal že mám brutálne oči ♡_♡ ....:3
Mala som chuť zvriesknuť nahlas.
(Od radosti samozrejme)....,,Ani neodpíšeš? " napísala mi Ali.
Dosť ma bolí že sa najlepšie(teraz už bývalé najlepšie) kamošky hádajú. No ja som v tom nevinne či? .....,,Pozri, ja sa hádať nejdem. Sme najlepšie kamošky".
A čo napíšem jemu? Hm...
,,Oo ďakujem, aj keď si nemyslím že mám "brutálne oči" :D. Ako sa máš? :) "
Spýtala som sa zo zdvorilosti.
Už je: 23:30 a som dosť unavená.###################
,,Zlatko?" Ozval sa nežný hlas.
Otvorila som oči a hneď na mňa vykukli mamine oči. Boli tiež zelené.,,Tik tak. Už je 7:00 :D"
-Čo? :o
Vykríkla som....
-ja som zaspala
,,ale vôbec nie(jemne sa usmiala)
Raňajky už máš na stole. Ja idem do roboty ahoj." Pobozkala ma na čelo.Dnes je piatok.
Už sa teším že ho znova uvidím :3. Šla som rýchlo do kúpelne. Vlasy som si navlnila . A dala som si iba make up, špirálu a balzam.
No a keďže som viac športový typ, tak som si dala jednoducho
Sukňu :DDD JA športový typ!Sukne nenosím často.
Outfit:
Bordová kvetovaná mini sukňa
Biele tričko s krátkym rukávom
Riflová vesta
Čierny klobúk
Zlaté hodinky
Nejaké doplnky
Topánky:Martenze-bordovéNo a keďže mám červené vlasy tak sa mi ten klobúk bude hodiť. Aspoň myslím....
Zišla som do kuchyne. Vypila som mlieko a vzala som si desiatu. Pozdravila som sestru, schmatla ruksak a vyrazila som do školy.############################
CŕŕnSuper!! Zas neskoro....
Normálne ako zvyčajne vôjdem po mojich dolných končatinách do triedy, keď tu nevidím....,,Slečna Marinová....posaďte sa prosím na svoje miesto".....poprosila ma profesorka.....
Vedľa mňa sedel on! :3 áno práve on.,,Ahoj :D " pozdravil sa s úsmevom.
,,Ahoj" odpovedala som.
,,ako? "
-fajn ty?
,,Tiež, keď už si tu"
Ako to myslel? :o sice niesom blondínka ale občas mi to nedopaluje.
Sadla som si.
Obzrela som sa do zadu kde sedela Alison....ona zrejmä písala niekomu správu. Držala v ruke mobil a popri písaní....(sem tam) zdvihla oči a pozrela sa na mňa. Ja som sa na ňu pousmiala.Čo? Som zo slušnej rodiny.....myslím......
Hodina ubehla dosť rýchlo....
Vychádzala som z triedy keď tu zrazu.......Tak toto je nový príbeh!
Trochu dlhšia časť....:D snáď sa páči.Viki :)