Benim adım ban yamona lise bir öğrencisiyim lanet olası ki arkadaşım çok yakışıklı ve bütün kızların tavlıyodu ona her teneffüs soruyom gizli sırın ne kızları nasıl tavlıyon bu doğuştan olan bir şey ama bu özellik sende yok ben o an kafasına vurcaktımda müdür geliyodu o an dışarı çıkmıştım en son 2 ders beden hocası bize son dakada haber verdi listenin en sonundaydım biraz çalışıp sınava hazırlanmıştım sınavdan vakti bana gelmiş di çocuklar top oynamaya gitmişti.bi benle yanımda shan vardı ben 95 almıştım. Shan yine 85 nedense dönüşlerde hatası vardı...
Zil çalmıştı biz yine maç yapıyorduk shan ve bazı arkadaşım benim takımdaydı maça başladık topu alıp ileri doğru koşturmaya başladım yanımda JEJO vardı jejo bana pası verip ara pas attım ve jejo topa yapıştırdı top tam kafamın üstünden uçmuştu kızlar köşede ya bizim hakımızda yada başka bişeylerle konuşuyolardı en sonda topu aldım ve topa vurdum orta sahdan gol diye bağırdım kaleci şaşkın şaşkın bana bakıyodu öteki takım hep fool giriyolardı en sonda kızlar içeri giiti giyinmeye biz hayla top oynamaya devam ediyoduk
En sonda shan. Topa takılıp düştü ve herkez ona gülmeye başladı ben bile kızlar yukarki camdan shana bakıyolardı shanın sevgilisi koşarak yanına geldi ve shan bişeyin varmı dedi ..
Shan ayağa kalktı ve ne gülüyonuz be diyerek sınıfa doğru yola çıktı ve maç bitmişti herkezin gözü shanın üzerindeydi shan giyinip Otobüse doğru yola çıktı otobüse bindiğinde köye gelmiştik çocukların bir kısmı inmişti shana hareket çekmişti shan aşağa inip çocuğa vurmaya gitmişti otobüscü gaza basıp öteki durağa gitti shan koşarak arkamızdan geliyordu Otobüstekiler çok gülmüştü ben bile shan Otobüse binmişti öteki durağa çıkmıştı hemen dışarı çıkıp kuşları avlıccaktık kuşlar bizi ordan oraya götürüyolardı. Bi mal yanımızdan giderken shana asılmaya çalışıyordu .
Shan kızı sevmez ama kız shanı seviyo kaç kez shana msj atıyo bide bir şey var shanla lanet olası kuzeniz ama bana bi türlü sırrı söylemiyo ve sinirime gidiyo sabah kalktım okula hazırlanmaya shan yine ayniki gibi saat 7.00 kalkıp Otobüse beraber gidiyoduk . Okula vardığımza bir olay olmuştu
Beğendiyseniz vote takip edin lütfen