K A P I T O L A 3

361 28 4
                                    


Ta fotka je přáníčko co jsem dostala k narozeninám od své nejlepší kamarádky :-)

Slavnostní den už se pomalu chýlil ke konci a lidé ze stanu se loučili a odcházeli. Někteří pomohli složit stan a jiní odnosili (a nebo snědli) zbytky jídla.

"Tak jaký byl dnešek?" zeptala se Ginny její matka s úsměvem na tváři. "Jo, bylo to super. Nevíš kde je Hermiona s Ronem, v Doupěti nejsou," "Myslím že jsem je viděla jít někam támhle," řekla a ukázala na klikatou cestičku nalevo od Doupěte "ale nechoď za nimi, vypadalo to že chtěli být sami." "Dobře. A máš připravený ten pokoj pro Harryho?" "Jaký pokoj? Aha! Vlastně jsem ti zapoměla něco říct, Harry pro tebe má překvapení." řekla, ale to už Ginny běžela za Harrym který se zrovna loučil s Billem a Fleur a jejich malým, půlročním synem Benjaminem. "Harry?" nasadila tázavý pohled a podívala se mu do očí. Harry její pohled zopakoval naznak toho, že jí slyšel. "Počkeji chvíli..." řekla když už viděla Billa s Fleur na odchodu a také se s nimi rozloučila. Za chvíli se vrátila. "No, počkej až všichni odejdou," řekl Harry "a pak uvidíš" usmál se a odešel se rozloučit s ostatními.

Uběhla asi půl hodina a všichni už odešli. Stan už byl dávno složený a Ginny s Harrym zůstaly sami. Najednou však Harry chytil Ginny za ruku a vedl ji směrem přes pole, daleko od Doupěte až na kraj města. Ginny byla celou cestu hrozně nedočkavá, ale všechno jí začalo docházet když došli do čtvrti plné krásných rodinných domků. Na konci jedné ulice stál malý nodrý domek, s krásnou předzahrádkou plnou barevných květin. Dům měl dvě patra a Ginny hned utkvěla pohled na schránku, kde bylo napsáno "Potterovi" a bylo vidět, že ješte čerstvě. "To je nádhera!" zasmála se a vlepila Harrymu velkou pusu. "Tomu říkáš pusa?!" zasmál se i on a začali se líbat...

Bylo už vážně pozdě večer a Ginny se pořád nemohla nabažit jejich nového domu. Měl velkou prostornou kuchyň s ostrůvkem, který si vždycky přála a skvělý obývací pokoj s pohodlnými křesly. Ložnice byla zařízená do růžové barvy a v koupelně byla velká vana. Všude tam tak pobíhala, radostí celá bez sebe a Harry jenom seděl na židli, celý štastný z toho jak je šťastná ona. Nakonec našla ještě jeden pokoj, u kterého se zastavila. Byla v něm malá postýlka, koberec a byl celý modrý. V tom si i ona vzpoměla, že má pro Harryho nějaké překvapení. Rychle seběhla dolů po schodech a podívala se na něj. "Musím ti něco říct. Tohle všechno je samozřejmě skvělý a moc si toho vážím," Harry se usmál "ale je tady ještě něco." řekla a podala mu obálku na které bylo napsáno "Pro tebe". Harry ji otevřel a uvnitř byla fotka, z části hodně černá, ale uprostřed byly bílé čáry mezi kterými postupně rozeznával hlavičku, ručičky a i nožičky. "Kluk." řekla Ginny když zpozorovala jeho tázavý výraz. Harry se usmál a obejmul ji.

Tak teď naopak jenom Harry a Ginny ;-) A jinak, všimla jsem si že v 1.kapitole jsem psala že se svatba koná v Godrikově Dole a všichni víme že tam Doupě není. Proto prosím nehatujte a berte to jako omyl :-P Holky už jsou obě těhotné tak snad brzo porodí :D No jinak díky za všechny přečtení a byla bych ráda, aby jestli tenhle příběh někdo čte, aby mi to dal najevo pomocí votes nebo komentů, protože zatím mám pocit že to píšu jenon pro sebe a pro Áďu :D Děkuju;-)

Jane*

A co bude dál (Harry Poter-fanfikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat