Demonul si July

14 4 0
                                    


Cine o astepta pe Tasha pe scari?Cu siguranta nu un inger...Era fetita ei in bratele acelei fiare malefice.Tasha a ramas stana de piatra cand a vazut asta...Fiara se aproprie de femeie cu pasi ca de furnica aceasta neavand nicio reactie.July cu un zambet malefic se uita ca si cand nu mai mancase de 2-3 luni ,infometata de carne,sange si ..toate cele femeia nu mai stia ce sa mai creada ,se pare ca Tasha nu.si mai recunostea fiica .Aceasta se schimbase complet :parul ei saten si lucios se transformase intr-un par brunet (negru) si "umed" asa de vascos iar ochii ei erau albi ca laptele.Demonul intitulat Jack  .Jack fusese un om de rand  care fusese transformat in demon de ....cum spuneam in spatele femeiei dintr-o data in nici o secunda usa se inchise cu un zgomot ingrozitor.Femeia a fugit jos in beci ,bineinteles demonul dupa ea iar fata la fel.Tipete,urlete de disperare se auzeau din acea casa .Treu doua zile iar femeia tot in beci era ascunsa .Se gandea"Oare sa merg sus ?"  ingandurata  femeia a stat pe ganduri cam 3 secunde apoi sa hotarat! "Ce o fi o fi!" Si urca ! Nu era nimeni in living ,dar de sus din camera fetei se auzeau tipete.Femeia din curiozitate (bineinteles) a urcat scarile .Pumni stransi,transpiratia ii curgea cu repezeala.Femeia sa uitat prin broasca usei si ce a vazut femeia....Demonul se hranea din fata terorizando .Aceasta era legata de scaun cu funie si Jack se hranea din ea ca un animal.Femeia a fugit pe scari cu o viteza inumana ascunzandu-se di nou in beci.


Ma scuzati pentru asteptare.Dar acesta este al doilea calitol al meu si stiti cum este.Oricum sper sa va placa !:* ;))

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 28, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Demonul Din CasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum