bölüm:2 olaylar olaylar

26 0 0
                                    

Sınıfa doğru ilerlemeye başladık.
Ben süslü Bir kız imajı çiziyorum. Bundan eminim çünkü insanlar bana bakıyor ve gözlerini alamiyorlardi. Ve birden onu gördüm kalbim heyecanla atıyordu. Yanıma doğru adım atınca Canan yanımdan kaçıp gitti. Daha çok heyecanlandim. Napacagimi bilmiyordum. Yanıma gelince selam dedim. Nasılsın iyi misin derken yarın işin var mı demesiyle öylece kalakaldim. Ağzımdan yok diye kelime çıktı. O zaman telefon numaranı ver ben sana mesaj atarım.bende verdim 0********* oda bana verdi 0********** zil çalinca sınıflara gittik. Ertesi gün erkenden kalktım spor yaptım kahvaltı yaptım. Saat yakalaşınca hazırladım. Babamdan beni bırakması için rica ettim. Bir kafede beni bekliyordu. Yanına gittim. Hoşgeldin diyip bana sarıldı. Konu birden açıldı. Şeyy senin sevgilim var mı ??
Sok oldum ne cevap vereceğimi bilemedim. sesimi ayarlayarak Hayır yok dedim. Sanki çok mutlu olmuştu. Senin sevgilim var mı ??
Yok dedi.
Şey biraz ani olacak ama ya bi biz yeni tanıştık biliyorum ama ben senden hoşlanıyorum dedi. Ben şok ben iptal ben vefat
Hemen kendimi toparlayip. TM olur zamanla tanırız birbirimizi dedim. Çok sevindiği her halinden belliydi. Elimi tuttu. Ama sımsıkı sanki onu bırakıp gidecekmişimde izin vermiyor gibi. Beraber yürüdük. Korku filmine girdik. Korkudan nerdeyse içine gömulecektim ve birden ağzımdan aşkım kelimesi çıktı. Çok utandım bana bakıp gülmedi ve efendim tatlım dedi. Saat geç oldu artık eve gidelim. TM dedi. Şey beni abim alacak ama istersen gelebilirsin. Yok dedim. Ben giderim hoşçakal aşkım. Bir daha güldü hoşçakal canım. Bir taksi çağırıp eve gittim. Sevgilim olduğuna inanmıyordum. Sabah kahvaltımı yapıp süslendim. Okulun kapısında beni bekleyen Güney,i gördüm. Yanına gittim. Elimi tuttu. Beraber sınıfa gittik. günler böylece gelip geçti.

1 sene sonra.........

Hep şu filmlerdeki kızlara özenirdim. Sevgililerini takip ederlerdi. Bir gün bende takip ettim. Kafe de oturuyordu. Sonra yanına bir kız geldi. Ona sarıldı. Içimde fırtınalar kopuyordu. Acaba o kız kimdi??
Arka masaya oturdum. Ve kıza aşkım ne alırsın dediğini duydum. Bir hızında ayağa kalktım. Onların oturduğu masaya gittim. Güney beni görünce panikledi. Göründüğü gibi değil.
Allah belanı versin. Pis sahtekar.
KALP HIRSIZI. Ona tokat attım ve taksiye binip eve gittim. Ona içimden bela okuyordum. Küfürler saydiriyordum.
Sonra aklıma bir fikir geldi...

Kalp HırsızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin