Sunt oameni care vor sa-ti faca rau, sa te vada prabusindu-te. Uneori, trebuie sa-ti iei fraiele in maini si sa zbori, sa nu-i lasi sa te doboare.
Adrenalina este acel lucru ce iti creaza curaj, si te impinge sa faci lucruri, care nu iti puteai imagina ca ai vrea sa le faci.
Stateam pe o canapea alaturi de Mike si de restul prietenilor. Niciodata nu am crezut ca gandul meu poate sta doar la un baiat, dar m-am inselat. Da, inca ma gandesc la Aiden, la acel baiat misterios, ca periculos inca nu stiu cat este.
Muzica si tipetele adolescentilor imi bubuiau in ureche, iar starea mea de ameteala inrautatea situatia. Incercam sa ma gandesc la cum am sa ajung eu acasa asa, dar apoi mi-am dat seama ca e mai bine sa raman la Mike peste noapte.
- Hai la dans. *am fost trasa de catre o mana
M-am uitat mai bine la persoana, vazandu-l pe Aiden. Am ras.
- Asa te comporti tu cu fetele? *l-am intrebat cu o spranceana ridicata, si balanganandu-ma pe picioare
Si-a dat ochii peste cap.
- Nu. Asa ma comport doar cu cele pe care chiar le plac. *mi-a raspuns, inchizandu-mi gura
Auch.
M-am uitat in ochii lui, si pot jura ca am vazut sinceritate, ori sunt eu prea beata...
- Ma placi? *l-am intrebat cu vocea stinsa
Si-a apropiat fata de a mea, buzele lui fiind la un centimentru de ale mele.
- Da. *a soptit, dupa care si-a lipit buzele de ale mele
Sarutul era unul simplu inocent. Buzele sale erau peste ale mele, iar asta imi creea fluturasi in stomac. S-a dezlipit din sarut, lipindu-si fruntea de a mea.
- Te plac, Evelyn Morgan. *mi s-a confesat
Am deschis gura ca sa zic ceva, dar nu puteam. Pur si simplu eram intepenita ca o statuie. Il placeam, il placeam la nebunie, dar orgoliul nu ma lasa sa ii spun asta.
- Si eu. *am soptit, abia auzindu-se
Am auzit un zgomot puternic de glont, apoi niste tipete.
M-am desprins de Aiden, mergand catre ceilalti. Am vazut niste fete plangand, niste baieti care se uitau stupefiati catre un cerc mare. Mike era si el acolo, uitandu-se total speriat. M-am apropiat, vazand un baiat plin de sange in zona abdomenului. Era intins pe jos, respirand sacadat.
Am inghitit in sec. Ce s-a intamplat?
- C-ce s-a intamplat? *am intrebat in soapta
- Cineva a tras cu un glont in el. *a soptit Mike, inghitind in sec
M-am aplecat, uitandu-ma la ochii lui plini de frica. Avea ochii cenusii, iar lacrimile se scurgeau pe obrajii lui. Imi era teama sa-l ating, mai ales ca e pe moarte. Mi-e atat de ciuda ca nu il pot ajuta, dar nici nu pot risca. Stiu si eu cate ceva despre acest domeniu.
M-am ridicat in picioare, tinandu-mi in frau lacrimile, apoi am mers sunandu-l pe unchiul Harry.
- Alo? *a raspuns
- Harry, poti veni te rog la petrecere? Un pusti a fost impuscat. *am soptit cu vocea tremurata
- Imediat. *a raspuns apasat, apoi a inchis
M-am intors la ceilalti, incercand sa nu izbucnesc in lacrimi. Recunosc, imi este frica, dar trebuie sa fiu tare.
- Am putea chema politia. *a spus Ray
CITEȘTI
DANGER - III. Dark Paradise
Mystery / ThrillerEvelyn Morgan devine din ce in ce mai rebela, mai puternica, mai misterioasa. Invata sa traiasca in lumea in care au trait si parintii ei, devenind un criminal, la fel ca si ei. Le calca usor-usor pe urme. Desi totul se schimba atunci cand il inta...