Min P.O.V:
Hej jeg hedder Charlotte, jeg er 18 år og bor i København. Jeg har mørkebrunt hår, er ret meget tanned (Som folk nu siger) og er 172 cm. I min familie er vi 5 personer. Det består af min far, mor, min storesøster og min tvillingsøster. Til dagligt går jeg på gymnasiet, med tvillingsøster, som hedder Josephine, mine veninder Emma, Nadia og Lykke.
Nok om mig, lad os komme i gang med historien.Day 1 (Fredag):
Jeg vågnede op op til min alarm. Jeg kunne dufte morgenmaden, som blev lavet nedenunder. Jeg rejste mig fra sengen og gik til min kommode. Jeg valgte at tage sorte bukser på og min rød stribet t-shirt på. Jeg gik bagefter over og lavede min daglige makeup rutine. (Gider ikke at gå for meget ind på det, da det er lidt kedeligt at læse).Jeg gik nedenunder for at spise morgenmad. Min forældre var taget afsted, så det var kun min tvillingsøster sad der. Min storesøster er flyttet i lejlighed, så hun kommer nogen gange besøger os.
"Charlotte skal du køre med os andre til Gymnasiet?" spurgte Josephine mig, jeg svarede hende "selvfølgelig skal jeg det." Bagefter gik jeg op og børstede tænder. Da jeg var færdig med det, tog jeg mine ting og smuttede nedenunder igen. Jeg tog mine sorte støvler, sorte halstørklæde og mørkeblå frakke på, og så var det ud af døren.
(Spoler lige frem til de er ved frokostpausen)
Nu sad vi og fik frokost. Vi sad og snakkede om alt muligt. Lige pludselig spurgte Nadia " Har i piger lyst til, at tage med til en Page Four koncert i aften?", da hun spurgte om det, blev jeg vildt glad. Det skal siges at jeg er en stor Pager.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi var nu alle sammen hjemme hos JP og mit hus. (JP for Josephine). Vi sad og snakkede om, hvad for noget tøj vi skulle tage på. Det endte med at jeg tog sorte bukser på (igen) og min blå stribet bluse på. Jeg valgte også mine hvide sneakers.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var så det første kapitel, håber i kan lide det. Ved godt der er nogle stavefejl og at den er kort, men man skal jo starte et eller andet sted. 😃
Skriv i kommentarfeltet hvis i vil have mere af denne historie.
YOU ARE READING
Stefan Hjort
FanfictionDet her er en historie om, hvordan Charlotte møder Stefan fra Page Four. Hvad vil det udvikle sig til mon?