Capitolul 1 Noapte furtunoasa

266 14 1
                                    

"Iubirea...e jocul trist de ursitoare, o amintire care doare, acum e floarea care moarte, acum e steaua căzatoare, o lebădă în veci călătoare."

-Haide Max nu fi las!
-Nu sunt, dar trebuie sa am grija de Amalia.
-O placi?
-Nu.
-Atunci?
Ma uit la îngerul din spatele meu care ma priveste zambind in timp ce un alt baiat incerca sa o abordeze, se intoarce cu fata la el începând sa vorbeasca. Marai nervos si ma duc acolo toti urmarindu-ma.
-Ce faci iubito? Baiatul asta te supara? Si ma incrunt la el in timp ce ea ofteaza, aveam mainile pozitionate pe talia ei, unul dintre punctele ei slabe, o strangeam si mai tare aproape facand-o sa geama. O privesc fericit in timp ce imi scoate limba, catelul deja plecase.
-Nu scoate limba la mine!
-De ce?
-Ca ti-o musc. Se rusineaza si ma ia in brate
-Haide la noi.
-Nuuu.
-De ce?
-Sunt prietenii tai Max, eu nu sunt ca ei.
-Haide te rog, nu pot sa stau mereu cu ochii pe tine.
-Nu trebuie sa o faci.
-Imi fac griji.
-Sunt destul de matura sa am grija de mine.
-Serios?
-Deci daca fac asta ce imi faci?
Si o apuc de fund.
-Nimic.
-Nimic? Urlu eu la ea.
-Nimic, pentru ca esti tu, stiu ca nu mi-ai face rau si chiar nu vreau sa te ranesc daca ti-as arata cum as reacționa.
-Atunci esti pregatita sa-mi cunosti prieteni.
Nu se mai împotrivește si ma ia de mana.
-Oo Max ti-ai adus puicuța.
Ii arunc o privire urata iar acesta se retrage.
-Iasmin ia-ti geanta aia uriasa si las-o pe Amalia sa stea.
Fata isi da ochii peste cap dar se adapteaza si isi pune geanta pe masa.
-Mersi spune prințesa mea.
Eram niste copii prosti care vroiau sa faca pe durii venind in club. Analizam toate fetele din fata mea, Amanda purta o rochie aurie cu sclipici si bretele prea decoltata pentru gustul meu. Iasmin era intr-o rochie ca o bluza ce ii arata fundul, singura decenta era Amalia, o rochie neagra cu bretele, ce ajungea deasupra genunchilor, desi ii vedeam pe prietenii mei cum inghiteau in sec privind-o nu ziceam nimic. Ii inteleg, dintre toate ea era cea mai frumoasa, Iasmin era prea slaba, voluptoasa totusi, dar slaba in timp ce Amanda era mai plinuta dar avea o fata frumoasa ca de papusica, Amalia era inalta, nici grasa nici slaba, sani nici mari nici mici, fund bombat, da ma uitam la fundul ei omorati-ma, picioare lungi, era perfecta, ochii albastrii si o atitudine total diferită de toate fetele, părea genul ala de fata rebela dar nu era asa, era timida, iubitoare si copilăroasă.
-Acum ce facem? E plictisitor. Spune Iasmin privindu-l cu subînțeles pe Eric.
-Eu ma duc sa dansez! spune Amanda si se ridica incercand sa treaca peste Amalia.
-Imi sufoci iubita daca te mai urci mult pe ea. Amalia se da la o parte si eu ii zambesc dragastos.
Eric si Iasmin se duc la baie...mda asa ca o chem pe Amalia langa mine.
-Ti-e somn? O intreb eu cand isi pune capul pe umarul meu.
-Noi plecam ii spun lu' Cameron care doar vorbea prin mesaje, ne face cu mana.
Cum iesim trage o gura mare e aer.
-In sfarsit libera.
-Ohh da esti un porumbel.
-Dar urasc porumbeii.
-Stiu. Mergem pe jos sau luam un taxi.
-Cat e ceasul?
-Aproape 00 de ce?
-La 00:30 trebuie sa fiu acasa.
-Deci pe jos.
-Dar ma dor picioarele.
-Nu fi puturoasa!
-Nu sunt.
Ba da era, dupa cinci minute in care se tot plangea am luat-o in brate.
-O placi pe Iasmin?
-Nu de unde ai scos-o pe asta?
-Te uitai la fundul ei, aproape tipa ea la mine.
-Nu fi geloasa, nu ai de ce, sunt baiat, Amalia ma uit dar nu înseamnă ca o plac. Eu plac pe altcineva.
-Ohh...se intristeste putin dar prefer sa nu ii spun ca despre ea e vorba.
-Osanaglji?
-Ce?
-Nimic.
-Nu fi fraiera, spune-mi!
-Nu e important.
-Scarile le urci singura, spun eu cand vad ca se întristează.
-Off.
-Vrei sa luam liftul?
-Nuu.
-Mereu ma pui sa urc 8 etaje ca iti e tie frica, spun eu cand o las jos.
-Off,promiti sa ma tii in brate pana urcam?
-Pinky promise.
Asa o convingeam mereu cand eram prea obosit sa urc pe scari dar nu vroiam sa o las singura sa urce.
Am intrat in lift tinand-o in brate.
-Mirosi a fum de tigara.
-Am fost intr-un club Amalia voiai sa miros a tamaie?
-Poate ieseau dracii din tine.
-Vrei sa spui ca sunt dracos? Spun eu si ii dau drumul din imbratisare.
-Nu fi idiot ia-ma in brat! si ma cuprinde intr-o imbratisare stransa dar nu ii raspund.
-Te rog Max, promit sa nu mai spun asta niciodata.
Ma bufnea râsul când vedeam cât de speriată era dar, ma țineam tare.
O văd lacrimand si imi dau seama cat de idiot am putut fii glumid pe seama asta.
O imbratisez strans apoi ii sterg lacrimile, desi liftul ajunsese la etajul dorit nu ii dadeam drumul.
-Scuze printeso, stii ca nu voiam sa plangi, chiar imi pare rău, am uitat cat de frica iti e, vroiam sa fac o gluma. Iarta-ma. O sarut pe obraz stergandu-i lacrimile iar.
-Dormi la mine?
-Cred ca da sa ii intreb pe ai mei.
Intram in apartamenul ei, parintii ei o asteptau la bucatarie.
-Neata.
-Ohh doamne Amalia, esti bine? Intreaba tatal ei.
-Mersi Max ca ai avut grija de ea. Spune mama ei zambindu-mi.
-Oricand.
-Dorm la Max.
-Bine. Spune tatal ei.
Cum ajungem la mine fuge in camea mea aruncandu-se in pat.
Ma pun deasupra ei privind-o.
-M-ai iertat?
-Nup, ce esti dispus sa faci sa te iert?
-Poate nu vreau iertarea ta .
-Atunci da-te dupa mine gorilo.
-Cine vorbea.
-Ma duc sa fac dus.
-Si eu.
-Apa-i scumpa.
-Vrei sa dormi langa o fata care miroase a țigări si alcool?
-Poate.
-Pa. Zambeste ea si ia un prosop din dulap.
Cand se duce la baie imi dau tricoul si pantalonii jos asteptând sa iasa.
Când intra in camera doar intr-un prosop simt ca lesin.
-Pune ceva pe tine magarule.
-Tu vorbesti? Cred ca mi s-a si sculat.
-O sa se culce la loc.
-Nici nu speram.
Rade si ma duc si eu.
-Pana vin sa fii imbracata.
-Daca nu?
-Nu vrei sa stii.
Cand intru in camera o vad uitandu-se pe un album cu poze, purta o pereche de pantaloni de-ai mei si un tricou tot de-al meu.
-Ce frumos eram.
-Si acum esti.
-Ti-ai dat si tu seama insfarsit?
-Mereu am stiut.
-Mrr.
-Nebunule.
-Al tau.
-Ce s-a intamplat cu Iasmin?
-Nu fi fraiera stii ca nu o plac.
-Oricum nu e problema mea.
-Geloasa?
-Da.
-De ce? O iau eu in brate manganindu-i abdomenul.
-O sa uiti de mine, pana acum toate iubitele tale au fost trecătoare, dar o sa vina una care sa iti puna capac.
-Nu uit de tine.
-Pinky promise?
-Pinky promise.
A adormit imbratisandu-ma iar eu cu mana pe fundul ei, eram singurul baiat caruia ii permitea, ma simteam bine, eram special nu? Da sigur eram.

Vise criminaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum