Başım da çalan saati alıp duvara fırlatmam ile kardeşim James'in yanım da bitmesi bir oldu.
"Hey!Ne oldu?!"
"Bir şey olduğu yok James.Sadece saate beni uyandırmaması gerektiğini ve eğer beni uyandırırsa neler olucağını gösterdim."
"Of her sabah bu sesle uyanmaktan bıktım abla!"
Kahkaha atmam, onun daha çok somurtkan bir yüz şekline girmesine yardımcı oldu.
"Herneyse hadi ben çıkacağım ve seni de Bayan Moore'a bırakacağım.Hadi hazırlan."
"Of tamam."
Kardeşimi odadan çıkartıp Üstüme beyaz bir tişört altıma da bir kot giydim ve üstümede deri ceketimi aldım.Saçlarımı salık bıraktım ve hafif bir de makyaj yaptım.Çok makyaj sevmem.Her neyse aşağı indiğimde James çoktan hazırlanmış beni bekliyordu.Bir kaç lokma bir şeyler atıştırıp evden çıktım.James'de orda yer diye bir şey hazırlamadım.James'ı oraya bırakıp evden çıktım.Neyseki arabam vardı bir daha o yolu çekmek ah,bir insanın çekemeyeceği bir yolculuktu.Nereye gittiğimi tahmin ediyorsunuzdur.OKUL.
Okula vardığım da her yer dolmuştu.Onun için tekrar dışarı çıkıp park etmek zorun da kaldım.Hemen park edip okula girdim ki sınıfa girdiğimde öğretmen girmişti.
"Diana!Ders başlayalı 15 dk odu neredeydin?"
"Hocam arabamı park etme yeri bulmadığım için dışarı park etmek zorunda kaldım ve o da beni oyaladı onun yüzünden."
"İyi gir ama bir dahakine erken gel"
Cevap vermek tenezzülünde bulunmadım onun yerine boş bir yer için gözüm etraflar da dolaşıyordu.Neyse ki Niall'ın yanı boştu.Hemen oraya oturdum.
Dersi dinlemekten sıkılmaya başladığım da deftere birşeyler çizmeye başladım.Aaaaa ben size sölemeyi unuttum.Bugün ben erkek arkadaşım Taylor ile buluşucaktım.Saat....8de!Ah,evet 8'deydi.
Tenefüs çaldığın da sınıftan çıkıcakken Niall arkadan seslendi.
"Hey!Bir merhaba diyebilirdin."
"Ah,pardon.Şuan daki tek derdim şu sınıftan çıkmakta.Ama sana bir selam diyebilirim."
Niall gülümsedi ve yanıma geldi
"Eee N'aber."
"İyi sen?"
"Bende iyi."
"Sevgilin ile aranız nasıl?"
Ah bunu sorucağını beklemiyodum.
"İyi.Senin?
"İyi."
"Ah herneyse hadi şimdi tenefüs biticek ve ben açım kantinden bir şeyler almam lazım."
"Waow.Senin içine ben mi kaçtım?"
Kahkaha patlattığım da o da bana katıldı.
"Hayır hiç sanmıyorum.Bunun nedeni sabah doğru düzgün bir şey yememem olabilir mesela."
"İyi öle olsun bakalım."
"Ahah tamam nese görüşürüz :)"
Niall'da el sallayıp sınıfına doğru gitti.Bende kantinden bir tost alıp yiyerek sınfıma gittim.Bu ders müzikti.Neyseki.En sevdiğim ders.Kendimi övmek gibi olmasın ama sesim güzeldir -ki buda kendimi övmeye giriyor-.
-o-
Eve geldiğimde direk hazırlanmak için kıyafet aramaya başladım.Sonunda dizimin biraz üstünde,Tek kol,üst tarafı siyah,etek kısmı ise beyaz dantel ile süslenmiş bir elbise giydim.Onun altına da siyah bir topuklu giydim.Saçlarım da zaten dalgalıydı onun için açık bıraktım.Kapının tıklanma sesini duyduğum da aşağı inip kapıyı açtım.Taylor da çok yakışıklı olmuştu hani.Kimin sevgilisi dicem yine kendimi övücem.
"Çok güzel olmuşsun."
"Ah,Teşekkürler.Senin de benden aşağı kalır bir yanın yok"
Gülümseyip beni arabaya bindirdi.Geldiğimiz yer güzel bir yerdi.Ama Tay'in davranışları bana bırak soğuk geldi.Neyse belli olur sonra.
***
Gece biraz daha ilerken bana davranışları daha da soğuyodu.Sonun da dayanamadım ve sordum.
"Hey!Bu gece biraz soğuksun.Bir sorun mu var?"
"Hayır."
"Ah,eminim öyledir.Bir sorun var ve bana sölemiyorsun?!"
"Evet bir sorun var!Çok mu öğrenmek istiyorsun?!"
"EVET!"
"Sorun şu.Senden ayrılmak istiyorum!"
Şok olmuş bir durum da ona bakıyordum.İyi de ilişkimiz gayet iyiydi ve bunu neden yapıyordu ki?
"A-anlamadım?"
"Gayet açık!Ayrılmak istiyorum."
Sonra masayı terk edip gitti.Ne yapacağımı bilmiyodum.O halde dışarı çıktım Neyse ki benim arabam ile gelmiştik arabama bindim ve yola çıktım.Yağmur yağyordu.Ki bu benim daha çok kötü hissetmeme neden oluyordu.Sonra birden araba yavaşlamaya başladı.Ah,olamaz benzin bitiyordu.
Dışarı çıktım ve etrafıma baktım.Benzinci gözüme kestirmeye çalışıyordum ama yoktu!
Ne güzel dimi.Sevgilim benden ayrıldı,Arabamın benzini bitti,Yağmurda ıslanıyorum.Bundan kötüsü var mı dicekken bir araba tam yanımdaki çamurdan geçerek bütün elbisemi çamur yaptı.Adamın arkasından bağırarak;
"BU ELBİSE ÇOK PAHALI PİÇ KURUSU!BELKİ SENİN O LANET OLASICA ARABANDAN BİLE!"
Tamam o kadar değil ama pahalı.Of şuan kötü olduğum dan daha kötü olamam.Arabama yaslanıp ağlamaya.Başladım.O sıra da aklıma Niall geldi.Onu ararsam belki beni almaya gelirdi.Telefonumu çıkardım ve hemen numarasını tuşladım.
"Hey!Diana nasılsın?"
"Niall hiç ama hiç iyi değilim lütfen beni almaya gelirmisin?Yardıma ihtiyacım var."
Eveett lütfen vote yapıp yorum atııın :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Want You To Stay
Любовные романыBura da benim her zaman yanımda olan bir tanecik arkadaşım ve benim hikayem anlatılıyor.Birbirimizi seviyoruz ama açıklayamıyoruz.İkimizinde engelleri var. Ama tek gerçek şu; Bütün benliğim Niall'a...