1.bolum(Tanışma)

17 1 0
                                    

Selin sınıftaki arkadaşlarına yeni gelenleri aktarmıştı bile. Ayça, Selin ve Azra yeni gelenleri bir yandan süsüzyor bir yandan da çekiştiriyorlardı. O sırada arka kapıdan birisi geldi. Kızlar ilk defa erkek görmüs gibi hepsinin dibi düştü. Ve bir rüyadan uyanırcasına zil çaldı ve herkes okulun önünde sıra oldu. Azra içinden çocuğun büyük sınıflardan olacağını düşündü fakat cocuk kızlarla aynı yas grubundandı. Herkes sırasını bulmuştu fakat çocuğun yüz ifadesinden doğru sırada olup olmadığı hakkında kararsızdı. Ayça bu kararsızlık ifadesini gördü ve bir cesaretle "Sen bizim sınıftamısın" dedi. Fakat sorusuna bir karşılık gelemedi. Belliydi ki çocuk utangaç bir tipdi. Herkes içeriye girerken kızlar hala aynı şok içinde çocuk hakkında kendi içlerinde konuşuyorlardı.

Sınıfa girdiklerinde herkes önüne gelen ilk sıraya oturdu.Yeni gelen bir çok kişi vardı. Selin sınıfta gözünü gezdirdi fakat aşağıdaki o gizemli çocuk sınıflarında yokdu büyük bir hayal kırıklığı ile yerine oturdu.

Dershaneden tanıştığı Çağıl da sınıftaydı ve Deena adında yeni bir kız gelmişti. İsminin Deena olmasının sebebi annesinin rus babasınınsa Türk olmasıymış. Tuhaf! Bu sene neler olacak merakla bekleniyordu ki o sırada ilk öğretmen sınıfa girmişti. Daha önceki yıllardada olduğu gibi Hasan hoca (Beden eğitimi öğretmeni)sınıf öğretmenleri olmuştu. Sınıfa girip saçma sapan bu sene ile ilgili bir konuşma yaptı seneye önemli bir sınavın olduğu bu yüzden bu sene iyi hazırlanmaları gerektiği hakkında bir çok onları cahil olarak gördüğü konu hakkında görüşlerini ve bilgilerini dile getirdi ve işte beklenen tenffüs zili çalmıştı. Tabikide ilk görev dersten önce aşağıda gördükleri çocuğun hangi sınıfta olduğu hakkında bilgi edinmek. Ayça" hadi kızlar bizi bir görev bekliyor" diyerek kıs kıs güldü. "Ben dışarı çıkmıycam sınıfa gelenleri tanıyayım biraz" dedi Selin. Ayça ve Azra ses çıkarmadan peki dercesine dışarıya çıktılar.

Selin önce yeni gelen ama önceden tanıştığı Çağıl ın yanına gitti biraz sohbet muhabbet yaptıkdan sonra RUS kızın yanına gidecekti ki zil çalmıştı bile. Ayça ve Azra "bombeee" diyerek sınıfa girdiler, önce gizemli çocuğun C şubesinde olduğunu -sanki C şubesindekiler bütün ergen azgınların bir araya toplanmış olduğu bir sınıftı, oraya düştüğü iyi olmamıştı- ve Rus olduğunu öğrenmişlerdi. Selin" ne tesadüf gibi Deena nın da annesi rus babası türk müş." dedi.

Çağıl kızların konuştuklarını uzakta olduğu için azda olsa kulak misafiri olmuştu. Acaba adı ne? diye içinden geçirdi.




SADECE BİZTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon