Cap. 5: O noapte... de basm^^

12 0 1
                                    

Hey. Sorry ca vin asa de tarziu, multa munca in ultima vreme, dar oricum... am revenit! Yeeey si am adus si next.ul. Eu sper  sa va placa:* :hug:

Harry*ametit, luand toti peretii inainte*: Hey, gasca... prieteni... noi mergeam acasa....Buff!*cade in tufisul din fata casei*

Louis se uita la mine, razand de betia celui mai bun prieten al sau. Nici ceilalti nu erau mai trezi, iar din pacate au trebuit sa ne paraseasca. Era ora 00:25. O briza racoroasa trecu pe langa noi licentios, ceea ce m-a facut sa tremur de frig. Afara era racoros... foarte racoros... totusi stele ne zambeau asa de frumos! si Luna la fel... Era asa de senin! O noapte ca in povesti.

Louis: Hai, piticot, sa intram la caldurica.

Eu: Ok, Lou. Sa mergem in casa.

Dupa ce ne-am asigurat ca am inchis toate becurile de la parter si am curatat mizeria ramasa, am urcat sus, la mine in dormitor. Lumina galbuie a lampii mele forma cu contrast violent cu intunericul din camera, dar in acelasi timp romantic. Nu am dorit sa stric peisajul, asa ca nu am mai aprins becul, ci am lasat doar lampa. Tocmai atunci cand ma indreptam spre dulap, sa imi iau pijamalele, simt cum Louis ma ridica pe sus si ma arunca in pat. In acel moment nu m-am putut abtine sa nu rad, deoarece ma gadila intr.una.

In zadar am incercat sa scap din bratele lui, caci am simtit cum corpul lui bine-facut, puternic si greu, se lasa incet peste al meu. El se uita in ochii mei si imi fura, fara sa imi dau seama, un sarut patimas. Cu toate ca fiorii se jucau in mine cu obraznicie, si inima isi facea de cap in pieptul meu, m-am lasat purtata de val... Limbile noastre valsau armonios si sarutul evolua, si orice secunda parea o eternitate, dar una de basm, insotita de fericirea unei noi iubiri...

Simteam cum mainile lui fine se plimbau cu atentie pe spatele meu, pe sub tricou, si cum e gata sa imi daruiasca iubirea sa. Curand, mi l-a dat jos. Nu m-am lasat mai prejos si l-am golit si eu de tricou, dupa care ne-am avantat amandoi in alt sarut amar, daca vine vorba ca maine nu ne vom mai vedea. Dupa vreo cinci minute de jocuri infantile, priviri obraznice si saruturi fierbinti, am ramas nuda in fata sa, iar el la fel.

Am lasat privirea in jos de rusine si am rosit pana in varful urechilor. Louis ma ridica cu atentie si imi saruta cu sete sanii, care dupa parerea mea... mi se pareau destul de mici>_<Corpul sau asa de lucrat si felul jucaus in care ma privea si in care se juca cu mine, ma innebunea...

Curand, cand am ametit intr.un sfarsit de asa de multa bucurie, am simtit o durere intepatoare. Louis ma saruta incet atunci si se uita in ochii mei.

Louis: Te doare?

Nu puteam vorbi. Imi era frica sa nu tip de durere, asa ca m.am multumit sa dau din cap, in semn ca nu. Totusi, fara sa vreau, am scos un tipat slab, dar in care mi.am concentrat toate durerea. Din acel moment, devenea din ce in ce mai tandru si mai atent, iar, de la un moment dat, durerea se amesteca cu placerea....

*A DOUA ZI*

Deschid ochii... Ah, ce lumina sparge fereastra! Soarele de dimineata, ufff>_<. Stateam rezemata pe pieptul lui Louis. El inca doarme. Imi plimb cu atentie mana pe cearsaf... Simt ceva umed si caldut, cand mai uit tres bien observ sangele de pe vremea in care eram inca fecioara...

Il sarut incetisor, fara sa il trezesc si ma imbrac. Dupa ce i.am pregatit micul dejun la pat, i l-am pus pe servanta din apropiere, caci mirosul imbietor al clatitelor sigur il va trezi.

Eu am coborat la parter.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 12, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Love is the bang!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum