"Μια όμορφη μέρα στο los Angeles"
Σε λίγους μήνες η Taylor θα αρραβωνιαστεί με τον Chalvin Harris, που είναι σε σχέση εδώ και αρκετούς μήνες.Η Taylor τον τελευταίο καιρό δεν μπορεί να κοιμηθεί τα βράδια,όλο σκέφτεται την προηγούμενη της σχέση με τον Harry Styles από τους "One direction" έχει ακόμα αισθήματα για τον Harry.Έτσι λοιπόν εκείνο το βράδυ έστειλε μύνημα στην κολλητή της την Selena και της είπε αύριο να έρθει από το σπίτι.Αλλά η Taylor ήθελε να τα πει σε κάποιον αυτή την στιγμή έτσι λοιπόν έβγαλε το ημερολόγιο της και άρχισε να κλαίει αλλά παράληλα έγραφε και στο ημερολόγιο.Έτσι λοιπόν άρχισε να γράφει"Αγαπητό μου ημερολόγιο,σήμερα είναι η χειρότερη μέρα της ζωής μου... ενώ σε λίγο καιρό αρραβωνιάζομαι θέλω τον Harry πίσωτον αγαπάω τόσο γαμημένα πολύ.Για μένα είναι τα πάνταμου και τον αγαπώ πολύ θυμάμαι την πρώτη φορά που κάναμε έρωτα η καλύτερη μέρα της ζωής μουήταν τόσο τρυφερός.Αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν με θέλει πια.Το ξέρω."Έτσι αποφάσησε να μιλήσει στον Harry.Ο Chalvin που κοιμόταν δίπλα από την Taylor την άκουσε να κλαίει και ξύπνησε...την αγκάλιασε την φίλησε και μετά ήθελε και...αλλά η Taylor εκείνη την στιγμή του είπε "Chalvin δεν σε αγαπάω πια θέλω τον Harry πίσω...συγνώμη για ότι σου έκανα αλλά στην αρχή σε αγαπούσα❤πολύ .
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Σε θέλω ακόμα
ФанфикΗ Taylor Swift πριν μερικά χρόνια είχε σοβαρή σχέση με τον Harry Styles♥αλλά απ'ότι φένεται και οι 2 θέλουν να ξαναείναι ζευγάρι....