Tanışma Sureci

6 0 0
                                    

Lise 1 e gecmistim.Okulun ilk günüydü çok heyecanliydim.cunku yeni arkadaşlar edinecek ve yeni öğretmenlerim olacakti.

Sınıfın içine girdiğimde kalbim duracak gibiydi.Ama söyle bir sorun vardı kimse kimseye bakmıyor tanismiyordu cep telefonlariyla uğraşıyorlardi. Herkes a sosyal olmuş gibime gelmişti.

Neyse arka sıralara doğru yürüdüm ve arka taraflara oturdum.

Sınıf yavaş yavaş öğrencilerle dolma
Ya başlamıştı. Heyecan im git gide artiyordu. Yanıma bir kız oturmuştu.
Adı yaren idi. Onu önceden tanıyordum. Ve biraz çık olsun kendimi iyi hissetmistim. Önümüzde iki kız oturuyordu ilk onlarla tanismistim adları Rumeysa ve Zeynep idi. Ve sonradan iki kişiyle daha tanismistim onların adı ise Gamze ve Selen idi.

Sınıf çok sessiz ve a sosyal idi.

Öğretmenlerimiz inşallah 1 hafta sonunda da böyle sessiz ve sakin olursunuz demişti.

Öğretmenlerimiz le tanışmaya baslamistik. Ve 1 hafta mız böyle geçmişti. 2.haftada derslere yavaş yavaş başlamaya baslamistik.

Sınıf ogretmenimiz oturduğumuz sıralardan memnun olmayan ve tahtayi goremeyenleri sormuştu.

Ben tahtayi pek fazla göremiyordum.
Ve öğretmenim beni ön tarafa otutturmustu.ve o sırada zayıf ve guzel bir kız oturuyordu adı Reyhan idi. Onunla bir türlü tanisamiyordum.
Utanıyordum. Reyhan i farkettim ki baya bi güzel resimler çıziyordu.

Kendimi tutamamadim
Aniden çok güzel resimler çıziyorsun dedim. Onunda hoşuna giderek teşekkür etti.

Ve yavaş yavaş tanışmaya başlıyor
duk.

DostumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin