Hastaneye gittiklerinde telefon acip tahlil sonuclarini sordum.Ve hiç birşey çıkmadığını söyledi bunu duyunca içim rahatlatladi.
Okula geldigimizde onu Öpücükler e bogdum çünkü çok endiselenmistim.
Neyse gelelim simdiki konuya
Reyhan bni bir kaç günden beri soylediklerimi dinlemeyerek diğer dostlarıyla konuşuyor benı unutmuş gibi davranıyor du. Ve bu tavrı beni çok uzuyor du. AMA ona neden böyle davranıyorsun diyemiyordum.
Okulda sınav haftasıydi. Herkes sınav stresindeydi. Benim yerime başka arkadaş oturmuştu. Bende arka sıraya onun yerine oturmuştum.
Öğretmenimiz sınava calisabilecegimizi soylemisti ve bana gel beraber çalışalım dememişti. Ondan geçtim ki kapıdan girdiğim zaman bir slm bile vermemişti.
Arkadaşım yaren
Noldu Reyhan la neden konusmuyorsun uz kustun uz mu dedi.
Ben de kus olmadığımızi sadece Reyhan In beni Takmadigini söyledim.
Yaren de beni sinir etmek için Reyhan a laf atayım mi dedi.
Bende
Sakın öyle birşey yapma sakin derken
Yaren
Ağzından kaçırdı ve Reyhan bunu duydu.
Eve geldigimizde whatsapp ima bir Reyhan tarafından bir mesaj gelmisti.
Mesaj da da neden benimle hiç konusnuyorsun yazıyordu.Bende ona beni takmiyorsun dedim.
O ise herseyi ondan beklediğimi yarenle onun arkasından atıp tuttuğumu Yaren in ona laf atma sinin sebebinin de benim olduğumu ve arkadaşımın benim yerime oturduğu için onunla konudmadigimi soylemisti. Ama öyle bişey yoktu.
Ona durumu anlattım ama nafile anlamak istemiyor tam tersi kavga çıkarmak istiyordu.Ve bu kavgası yetmemiş gibi sinifimizdaki arkadaşların bir kacina duyurmuş onlarda benim üstüme geliyorlardi.Dostluğumuz bozulmuş ve ona karşı olan sevgim git gide azalmış yok olup gitmişti.
HER INSANDAN DOST OLUNMAZ SAKIN UNUTMAYIN! !!!!!!!!!