Sem Fanny Pique. Po mojem priimku lahko sklepate da sem hči nogometaša Gerarda Piqueja. Moja mami je Shakira Mebarak. Čeprav naj bi se moja starša spoznala šele na snemanju videoposnetka za pesem Waka Waka, sta se v resnici spoznala že prej le da to ni prišlo v javnost. Moja mami me je 3 leta vzgajala kot samohranilka nato pa se je očetu odločila povedati resnico in od tedaj sta skupaj.
Že od nekdaj sem živela z glasbo zato je bilo logično da bom šla po maminih sledeh. Nisem pa šla po njenih sledeh samo glede petja saj sem se odločila da bom tudi plesala kot ona. Mami je bila tega zelo vesela zato me je rada poučevala vse do 13 leta.
V teh letih sem bila zelo navdušena nad nogometom. Tudi to je bilo logično saj sem bila ves čas v družbi Barcinih nogometašev. Zato sem se odločila da se bom šla dve leti šolati o nogometu nasploh na Akademijo Nogometa v Madrid.
S tem se mami ni strinjala, saj je hotela da sem kot ona. Poleg tega pa ni hotela da bi odšla od doma tako zgodaj. Po nekaj mesecih pregovarjanja me je bila Shaki (oops pozabila sem povedati tako kličem mami saj nama je obema nerodno če se kličeva kako drugače), no skratka Shaki me je bila pripravljena izpustiti iz rok.
----------------------------------------------------------
V naslenjem poglavju se Fanny že preseli v Brazilijo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!