Sao Paolo

146 7 0
                                    

Z očetom smo se zmenili, da bom v Madridu živela s svojo teto Lucy. Tako sem pri 15-ih končala šolanje in bila že pravi expert kar se tiče nogometa. Med šolanjem sem spoznala kar nekaj nogometašev Reala B, posebej sem se ujela s Jamesom Rodrigezom, vendar sva bila samo prijatelja. Na mojo veliko srečo sem nekega dne lahko spoznala tudi Ronaldota. Vendar pa tega očetu nisem nikoli povedala, saj bi se mu v tistih dneh odpeljalo če bi izvedel.

Ker pa nikoli nisem izgubila moje strasti do glasbe sem se odločila, da bom 4 leta študirala glasbo in Latin Dance. Ker sem že znala govoriti Portugalsko sem se odločila da grem študirati v Sao Paolo. Tam sem se hitro ujela in kmalu postala najpriljubljenejša učenka na šoli. Morda je bil razlog tudi v tem ker sem bila ena redkih punc, ki je tako zelo oboževala nogomet. Zagotovo pa ni bil razlog za to mojih slavnih staršev, saj sošolcem nisem nikoli povedala kdo sta moja starša. Odlično sem se razumela tudi s nogometaši iz Brazilije. Z Marcelom sva potala BFF.

Na skrivaj sem si želela tudi da me tisti Neymar ali kaj je že bil povabi ven, vendar se je obnašal kot da ne obstajam. Ko sem se z Marcelom pogovarjala mu je Neymar vedno le dal neki listek in odvihral na igrišče. Vedno sem kukala na listek vendar ga je Marcelo čuval kot da je magičen, zato mi ga nikoli ni uspelo prebrati.

Vedno sem si mislila: " Kakšen prekrasen pi*ka zakaj sem to rekla joj. Kakšen samovšečnež je ta Neymar, misli da mu še pozdraviti ni treba. Ok mogoče se lahko sprijaznim da ga ne zanimam ampak pozdravil bi pa lahko".

-----------------------------------------------------------------------

V naslednjem poglavju Neymar končno spregovori par besed s Fanny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hope you love it! Pač moja prva zgodba pa nism glih dobra pisatelca.


neymar love meWhere stories live. Discover now