İZ

33 3 1
                                    

"Kalk hadi iz" diye bağırıyodu helin. Malum okul dediğimiz bir baş belamız var. Sabahın köründe okulu niye yaparlar ya kim sabah ders dinlerki millet daha uyanma çabalarında.

"İz!iz hadi geç kalıcaz ama daha hazırlanıcan" dedi helin.
"Başımda bağırırken uyumam mümkün değil helin" dedim somurtmuş yüzümle.

"Daha uyanmadı mı " dedi ceren.
"Uyandıda yataktan kalkmıyo" dedi sitemle. "Ya ne problem ettiniz ya insan haklarına haber verin tam olsun" dedim ve kalktım.

Dolabı açıp pantolon kombinimi alıp banyoya gittim. "Seni bekliyoruz salonda" dedi ceren. "Tamam " dedim ve hızla giyinmeye başladım. Tşörtümü giyerken kolumdaki iz geçmişimi hatırlattım. Düşünme iz unut artık sen yeni izsin.

Eğer geç kalırsam helin susmadan sitem ederki emin olun susmayan helin internet paketiniz olupta kullanamamak gibi.

Saçımı ve eyeleynırımı sürüp çantamıda alıp aşağı indim. Arabanın anahtarınıda alıp salona indim.
"Çıkalım" dedim. Arabaya binip yola çıktık. Okul uzak değildi ama araba daha rahat oluyo diye arabayla gidiyoduk.

Okulun adının yazılı olduğu koca tabelayı görünce arabayı otoparka ilerlettim. Arabayı park edince kapıyı açıp indim. Kızlarda gelince okula yürüdük. Okulun bahçesinde yürürken omzumda hissettiğim elle arkamı döndüm. " uzay" dedim.
"Günaydın güzellik ve güzellikler" dedi. "Günaydın uzay" dedi helin.
Ceren başıyla onayladı. "Ekin abi çardaklarda " dedi.

Ekin okulun popüleriydi ve en yakın arkadaşımdı. "Tamam biz sınıfa çıkalım bir " dedim. Kapıya ilerleyip okulun içine girdik. Merdivenleri çıkıp sınıfın bulunduğu kata geldik.
Sınıfa girip en arka sırama geçtim.

"İz dışarı çıkalım" dedi helin. "Helin otur " dedim. "İz noluuur noluur" dedi. Biliyodu ona kıyamadığımı kullanıyodu pislik. "Yürü belam yürü" dedim.

Dışarı çıkıp ekinlerin yanına gittim.
"Hoşgeldin prenses" dedi bende yanına oturup"hoşbuldum" dedim

Biz bir kaç yıldır tanışıyoduk ve gerçekten ekin iyi biriydi. Ama bunu sadece bizim tayfaya gösterirdi. "Hayırdır geç kaldınız sabah " dedi.
Helin bana bakıp" iz hanım erken uyanmaya teşrif etmediler bizde bir uyandırma töreni yaptık" dedi helin.

"Ayıp helin ayıp verdiğim emeklere yazık niye özelimi millete anlatıyon lan" dedim. "Vay millet olduk demek" dedi uzay. "Öyle değil uzay ya" dedim.

"Hadi çocuklar derse" diye bağırıyodu hoca. Kaç yaşına geldik hala çocuklar diyo ya. "Kalk derse hadi" dedi ekin.
"Siz?" dedim. Cevabını bilsemde formaliteden soruyodum."cevabını biliyosun" dedi.

"Neyse biz gider bay " yaptım ve kalktım. Sınıfa çıkıp yerime oturdum.
Hoca derse girince ben hariç tüm sınıf ayağa kalktı. Eskiden gelen bir şey oldugu için. Alışmıştı hocalar zaten.

"Evet defterlerinizi çıkartın yazı yazıcaz" dedi hoca. Defterimi çıkartıp hocanın dediklerini yazmaya başladım. "Evet iz yazdın mı" dedi hoca. Niye ben yani alt tarafı bir kez öndekinin çantasına yazdım napıyım arada psikopatlığım tutuyo.

"Yazıyorum hocam" dedim defteri kaldırıp. Göz devirip konuşmaya devam etti. Ne yapsak yaramıyo hocaya. Telefon titreyince cebimden çıkartıp telefona baktım. Mesaj işareti olunca telefonu açıp mesaja baktım.

"Uslu dur " yazmıştı ekin. Hadi ama nerden biliyo bu. Etrafıma bakımca bana bakan bir adet göktuğ gördüm.

Telefonu sıraya bırakıp yazmaya devam ettim. "Evet ceren soruyu çöz bakalım" dedi hoca. "Hocam onda o kapasite yokki" dedi emel. "Sende var mı emel" dedim. "Hey susun" dedi hoca.

Karanlığın İziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin