Ekinin anlamsız bakışları beni bulurken onu inandırmak için ne söyleyeceğimi düşünüyodum.
"Noldu iz!?"dedi ciddiyetle. Tekrar o tarafa bakınca araba hala ordaydı. İçerisinde kimse var mı bilmiyodum gözükmüyodu.Her zamanki gibi kendini saklamayı çok iyi biliyodu.
"Cevap ver iz!?"dedi sesindeki sinir farkedilir tondaydı."Üşüdüm dedimya "dedim. İnanmasını beklercesine bakıyodum. Çaktırmadan o tarafa bakınca bir hareketlilik olduğunu anladım.
Kapıyı açıp hızla arabaya oturdum. Dikiz aynasından bakıyodum o tarafa. Güneş gözlüklerimi takıp torpidodoki kapimi taktım.
"Hayırdır bu halin ne"dedi ekin arabaya binip. "Her zamanki coolluğum canım"dedim sırıtıp.
Arabayı çalıştırıp son gaz ilerledi."Sana bir ara kıyafet alalım iz!"dedi uyarıcı tonda. Şaşırarak üzerimdekilere baktım. Siyah şort ve beyaz sıfırkol üzerine siyah altın sarılı şekilli kapşon beyaz yüksek sporayakkabı. Yani gayet güzel. "Ne var kıyafetlerimde"dedim.
"Sence ne mi var iz sadece sıfırkolun var kapşonun şortunu kapatıyo zaten"dedi. "Zaten öyle olması gerekiyor"dedim. Kaşlarını çatıp baktı.
Okulun parkına park edince indik."Okula senle gelmekten nefret ediyorum"dedim ekine bakıp. Yüzü düştüğünü ve sinirlendiğini hissedince devam ettim. "Bütün kızlar beni yiyecek gibi bakıyo ve onlara ölümcül bakış atmaktan suratsızın teki oldum"dedim.
"Sebebin bu muydu"dedi bana bakıp. "Ne sen ne bekliyodun ekin "dedim. Sırıttı."sınıfa çıkıyorum ben ekin "dedim arkasından seslenip.
Kafasını onaylar anlamda salladı. Merdivenleri çıkıp sınıfın olduğu kata geldim. Derste olmadıkları için direk sınıfa girip sırama oturdum. "İz"adımı duyunca başımı kapıya döndürdüm.
"Ne var "dedim boynundakinden anladığım kadarıyla nöbetçiydi."Müdür Bey seni çağırıyor"dedi. Tamam anlamında işaret edince çıktı. Yerimden kalkıp sınıftan çıktım. Merdivenleri inip müdürün olduğu kata geldim. Kapayı bir kez tıklayıp gir demesini beklemeden içeri girdim.
"Buyrun müdür bey neden çağırdınız yine naptım"dedim bir seferde. "İz ortaya geç lütfen ve dediklerimi dinle"dedi anladığım kadarıyla ciddi bir şey konuşcaktı.
Karşısına geçip söylemesi için bekledim. "Şöyle iz seni severim biliyosun"dedi. "Evet müdür bey" dedim. "Ekin Korkmaz"dedi.
"Nolmuş ekine "dedim.
"Ekinin okulun sahibinin oğlu olduğunu biliyosun iz"dedi.
"Okulun sahibinin oğlu olduğunu biliyorum "dedim.
"Onunla fazla yakınsın iz ekini tanırım pek tekin biri değildir babasıylada yakın arkadaşım, onun yüzünden derslerinin değişmesinden endişeliyim arkadaş seçimine dikkat et yoksa farklı metotlar kullanıcam"dedi. Dedikleri karşısında şok olmuş duruyodum."Umarım anlıyosundur iz"dedi. "Onunla denk değilsiniz yani çevereleriniz aynı değil "dedi. Şuan ezikleniyomuyum. Kapının açılmasıyla söyliyeceklerimi sonraya erteledim. Ekin içeri dalıdı. Beni görünce durdu ve yanıma geldi. "Sorun mu var"dedi kulağıma eğilip. "Yok hayır"dedim.
Yanımda durup müdüre baktı.
"Geçen günkü kavgadan babama bahsetmiyceksiniz"dedi. Resmen emir verdi. Müdür öksürüp "olmaz"dedi. "Ne demek olmaz söylemiyceksiniz"dedi."Laflarına dikkat et "dedi. "Seymen tümez işini yap sesini kes"dedi. Sinirlenmişti nolcak sanki söylemesse. "Sakin ol ekin"dedim. Bu müdürde hangi zekayla ekine karşı çıkıyordu.
"Ekin Korkmaz "dedim yoksa parçalıycaktı müdürü.Kapıya gidip açtım ve bekledim"hadi"dedim. Yumruğunu sıkıp yanıma geldi. Önce onun çıkması için bekledim bu psikopatın napcağı belli olmaz. Ondan sonra kapıyı kapatıp çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İzi
AcakGeçmişi peşini bırakmayan birisi. Peki eskisi gibi karanlık olucak mı yoksa yeni hayatına devam mı edece?