Takže jmenuji se Věrka a budu psát příběh o zpěvácích z Německa. Kluci se jmenují: Lukas Rieger, Mike Singer a Stephan Beliaev a jeho bracha Leif Lungburd. Klukům je mezi 15-16 let. V příběhu se objeví i moje BFF Kája a Kela (Eliška), ale i moje segra Míša. V médiích je video od Mika Singera.
Byly letní prázdniny a my jsme se rozhodli, že pojedeme do Německa na koncert Lukase, Mika a Stephana. Vyjeli jsme kolem 12 a koncert začínal ve čtyři a my jsme ještě chtěli klukům něco koupit.
V obchodě:
Kája: ,,Holky, já vůbec nevím co mám Stephanovi koupit, poraďte mi, prosím."
Kela: No já taky vůbec netuším co koupím Lukasovi."
Já: ,, A co kdybychom jim každá koupila nějakého velkého plyšáka a čokoládu?"
Kája: ,,Super nápad Věrko, tobě to vždycky tak pálí, když jde o nakupování." :D
Já: ,, Já vím, nakupování totiž miluju."
Kela: ,,Super, aspoň nemusím vymýšlet nic těžkého." :D
Já: ,,No vidíš, teď už jenom najít toho nějakého plyšáka a můžeme jít na koncert, abychom stihli i autogramiádu a abychom byli hned u pódia."
Kája: ,,Hele, tady prodávají veliké plyšové medvědy a různá zvířata, zajdeme sem?"
Kela: ,,Jasně, aspoň nemusíme chodit nikam daleko." :D
Já: ,,Tak pojďme..."Na koncertě:
Stojíme úplně u pódia a čekáme až přijdou kluci...
Kája: ,,Holky já se nemůžu dočkat až uvidím kluky a hlavně Stephana."
Kela: ,,Já se taky nemůžu dočkat a hlavně se těším na Lukase."
Já: ,,Já taky, ale nejvíce se těším na Mika. Jo a holky, doufám, že umíte alespoň základní němčinu." :D
Kája: ,,Jojo, ale pro případ nouze jsme si stáhla německo-český slovník."
Kela: ,, Já taky..."
Já: ,, Fajn, aspoň něco..." :D
Kája: ,, Hele holky, kluci už jdou."Po koncertě:
Koncert byl nádherný a kluci byli taky nádherní a teď je řada na autogramiádu.
Kája: ,,Holky všimli jste si, že na nás kluci při koncertě pořád koukali?"
Já: ,,Vážně?"
Kela: ,,Jojo, všimla jsem si toho hned na začátku." :)
Já: ,,Holky, zachvilinku budeme na řadě, máte ty dárky a památníčky?"
Holky: ,, Jasně, že máme a máme i mobily na fotky." :DPo autogramiádě:
Kluci se nám podepsali do památníčků, vyfotili se s námi a my jim dali dárky, za které byli moc rádi. Lukas, když ho Kela objímala, jí strčil do kapsy papírek kde bylo napsáno: Čekejte na nás před vstupem. A my tam tedy čekali, když kluci přišli, šli jsme si sednout do kavárny a povídali jsme si o nás...
Lukas: ,,Jak se vám líbil náš koncert?"
My: ,,Bylo to úžasné, ale hlavně vy jste byly úžasní." (Řekli jsme jednohlasně a zasmáli se.) :D
Mike: ,,Stephane tak už jí to řekni..."
Stephan: ,,Kájo, víš já... no jak jste stály u toho pódia a já se na tebe pořád díval... no víš já se do tebe zamiloval."
Kája: ,,Stephane, už od doby co tě poslouchám, jsem se do tebe zamilovala, ale dneska jsem se do tebe zamilovala ještě víc..."Když si to řekli navzájem si dali polibek a povídali jsme si dál.
Lukas: ,,Miku, tam jí to taky řekni"
Mike: ,,Věrko, na autogramiádě, když jsem se ti podepisoval a fotil se s tebou, tak jsem se do tebe také zamiloval, už když jsme zpívali jsem na tebe koukal a líbila jses mi, ale při tom focení jsem se do tebe prostě zamiloval..."Takže doufám, že se vám můj první díl líbil, budu ráda za votes...
A tento díl bych chtěla věnovat hlavně Káje a Kele...
ČTEŠ
Lukas, Mike a Stephan
Fiksi PenggemarTento příběh bude o Lukasovi Riegerovi, Miku Singerovi a Stephanu Beliaevu.