5 Bölüm
Sıra Bende
Ayça onun söylediklerini ile beyninden vurulmuşa dönmüştü. İnsanlığın sona ermekte olduğunu zannediyordu. İnsanlar başka gezegenlere gitmenin yolunu bulmuşlar veya hayatlarını eskiden daha zor bir şekilde de olsa devam ettirmeye çalışıyorlardı. Sekiz bin gümüş lafı kısa sürede kasabaya yayılmış, peşlerine düşenlerin sayısı her geçen dakika katlanarak artıyordu. Adam onu çoktan kasabanın dışarısına çıkarmıştı, soğuk hava sahasına doğru ilerliyorlardı. Bir ara arkasına dönüp baktığında Ayça'yı iyice süzdü, üzerinde kışlık kıyafetinin olmadığının farkına varmıştı. Bu şekilde soğuk hava sahasına doğru gidemezdi. Uzakta bina gördüğünde Ayça'ya onu gösterdi ''Oraya gideceğiz'' dediği sırada arkasından silah sesleri duyulmaya başlamış sırtından vurulmuştu. Mermi sırtını delip içeriye kalmıştı. Ayça çığlık atmıştı. Adam onu saklanabileceği yere kolundan tutup çekti sırtını taşa dayadı. Ayça ile adam göz göze gelmiş Ayça yaraya bakmak için elini uzattığında adam onun bileğinden yakalamıştı. ''Önemli değil'' dedi. Adam arkasını döndü belinde ki tabancayı çıkardı.
''Binaya doğru koş peşinden geleceğim'' dedi. Ayça saklandığı yerden çıkıp koşmaya başladı. Adam silahı ile karanlığa silahların patladığı yere doğru ateş etti. Karanlık olmasına rağmen bir adam can çekişerek yere yığıldı. Diğerleri kendilerine saklanacak yer buldu, ayağa kalktı karanlık olmasına rağmen geriye doğru yürümeye başladı. Onlar nerede olduğunu bilmiyordu atılan mermi ile onların yeri tespit edebilir kendisinin yeri bilinebilirdi. Öl veya öldür. Ateş edildiğinde onlardan birisini yerini saptamış nişan alıp mermisini ateşin geldiği yöne doğru yolladığı an kendini yere atmıştı. Birkaç saniyede birçok mermi üzerinden vızıldayarak geçti. Arkasına baktığında Ayça'nın çok uzaklarda olduğunu görmüştü onun vurulup vurulmadığı sadece orada gittiğinde anlayabilirdi. Mermilerden bir kaçı onun olduğu yere doğru gitmişti. Ayağa kalktı ve geriye doğru kaçmaya başladı, mermilerden hiç biri ona isabet etmemişti. Bina'nın içerisine girdi, Ayça içeride onu bekliyordu yaşadığını görünce sevinmişti. O sırada mermiler bina'ya isabet etmeye başlamıştı. Ayça kendine bir yer bulup saklandı, Adam ona saklanmasını söylemeden saklanmayı öğrenmişti. İçeriye bir kapı açılmıştı, görünürde kapı görmüyordu. Çatısında delikler olan binada ay ışığı vuruyor fakat loş bir ışık sağlıyordu. Adam bir adım daha ileriye attı ateş edildi ardından birkaç el daha ateş edildi. Mermiler ona isabet etmesi ile kendine duvara yanlayarak yere düşerken gördü. Ayça zamanında ağzını kapatmıştı, karanlığın içinden çıkan adam ona yüzünü gösterdi, yanına yaklaştı ve aşağıya eğildi. Birbirlerine çok yakından bakıyorlardı.
''Kız nerede?'' diye sordu. ''Ona binaya kaçmasını söylemiştim bulamıyorsan yapabileceğim bir şey yok'' dedi. Adam elinde ki silahı alıp mermileri boşalttı, silahı ve kalan mermileri farklı yönlere attı, ayağa kalktı. ''Onun nerede saklandığı biliyorum sadece senin söylemeni istemiştim'' dedi. Arkasını döndü ve Ayça'yı saklandığı yerden çıkardı. Ayça onunla gelmek istemiyordu fakat bir erkeğin gücüne ne kadar dayanabilirdi ki? Adam elini beline attı, gizlemiş olduğu bıçağı çıkarttı gibi diğerinin sırtına fırlattı. Adam Ayça'yı bir anlığına bırakmak arkasına dönmek istemişti, Ayça onu itti ve yere düştü. Adam silahına yöneldiği sırada Ayça adamın eline tekmeledi ve elinden çıkan silahı diğeri yakalamış beklenmeden kafasına kurşunu sıkmıştı. Ayça kendisini kurtaranın yanına geldi. Adam cebinden bir saat çıkartıp ona uzattı. Ayça ne olduğunu anlamadan saati aldı ve koluna taktı. Sormak aklına bile gelmemiş biraz önce yaşanmış olayın etkisi altında kalmıştı.
''Bu saat seni son Seramentin olduğu yer dış dünyada yaşamak istiyorsan ona ulaşmalısın'' dedi ve devam etti. ''Saat seni onun olduğu yere götürecek'' diye sözlerini bitirdi. Ayça ayağa kalkmadan önce onu kaldırmak istedi fakat Adam onu tersledi.
''Bundan sonra yoluna bensiz devam et'' dedi. Ayça başını sallayarak onaylamıştı, adamın göğsünde üç adet delik vardı. Onun ne kadar dayanacağını kestirmek zordu. Ayça ayağa kalktı ve yürümeye başladığı sırada binaya kaçarken mermilerden bir tanesi sırtını sıyırıp geçmişti. Arkasına döndü
''Başaracağım'' dedi ve karanlığın içerisinde kaybolup gitti Adam elinde ki ile saklanacak bir yer aradı geleni indirecekti yerde ki silahını ve mermileri aldı onlara da ihtiyaç duyacaktı.
S.O.N
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Serament[Bitti]
Science FictionBir çok kızın aklına getirmek istemediği kelimeyi söyleyebilecek kadar cesareti vardı. Ailesine dış dünyayı görmek istediğini söyleyince ona ''Bunu yüksek sesle söylemelisin'' diye ikaz edilmiş ve oda hapsine tabi tutulmuştu. Kızlarının bu kelimeyi...