Roberto van Breukelen

41 1 2
                                    

Jepp, Het is weer eens Donderdag nou oke dan.

Kijk er was zon jonge zijn naam was Roberto hij had een genante verslaven maar niemand wist daar van zelf zijn moeder niet dus hij kon ook niet geholpen worden, nu wil je vast weten wat zijn verslaving is lees verder.

2:30 Roberto was thuis hij had zin om naar buiten te gaan toen even later was die buiten zag die een klein meisje in een steegje liggen in een witte jurk met rode bloed vlekken hij rende kijhard naar dat meisje toen en vroeg' hey, hey meisje wat is er wat, wat is er gebeurt?! Het meisje reageerde niet het enigste wat ze deed was..ze keek omhoog en zei met een hoog krakirig stemmetje NIKS HELEMAAL NIKS HOOR...Roberto zei 'oke dan ga ik maar weer eens' toen hij even later weer weg was hoorde hij allemaal rare geluiden hij werd een beetje bang en begon wat sneller te lopen hij keek naar rond om zich heen en toen....toen keek hij naar voren en hij hoorde kijhard geschreeuw ´KOM HIER!´ werd er geschreeuwd roberto werd heel bang hij begon te rennen maar daar was Samantha weer..maar nee Roberto rende niet weg hij ging juist op Samentha afrennen hij probeerde Samantha bij de keel te pakken maar Samantha was veel sneller dan hem ze stond in een keer achter Roberto, Roberto kijkt om en springt op Samantha en dan...Samantha begint te huilen en zegt snikkerig´ik heb helemaal niks meer mijn vader zit in de gevangenis en het ergste nog ik heb mijn eigen moeder van een flat geduwd´Roberto tilde stond op en tilde het meisje op maar daar kwam het..De Verslaving...hij keek naar beneden en zag dat ze geen schoenen aan heeft Roberto slaat Samentha op de grond en begint aan haar tenen te likken en in ze mond te stoppen en dan word Roberto zo geil dat hij haar grote teen er afbijt Samentha werd zo boos dat ze een mes pakt en hem steekt hij leeft nog maar hij schreeuwd van de pijn Samentha neemt roberto mee naar een kelder bij haar huis en bind hem vast aan een stoel...Samentha marteld Roberto zo hard dat hij dood gaat.

                                                                        THE END

                                                                             R.I.P

                                                                         ROBERTO VAN BREUKELEN

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 13, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Roberto van BreukelenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu