Intoarcerea

58 4 1
                                    

Azi suntem in 11. 6. 2022. Sunt deja la facultatea de medicină. Si vad ca se apropie o fata slaba, blonda si inalta.
-Buna EMA.
- Buna cine esti?
-Nu ma mai cunosti? Sunt andrada.
-Andrada? Ce bine arăți. Nu te-am mai vazut de un car de ani. Îmi pare bine ca te vad din nou. Cum o mai duci?
-Foarte bine. Locuiesc tot in America cu Puiu.
-Aaa... ai rămas cu el? Foarte bine.
-Da ne-am căsătorit si suntem o familie foarte frumoasa.
-O familie?
-Da am o fetita de un an jumatate.
-Sa iti trăiască. Ai venit si cu ea?
-Nu am venit singura. Este acasa cu soțul meu.
-Si cat stai aici?
-Azi ma întorc in America.
-Ce păcat. Nu vrei sa il vezi pe Andrea? A ajuns un geniu. Este profesor si s-a casatorit cu EVA.
Am ținut legătură cu el.
-Nu vreau ce a fost a fost. Nu mai vreau sa aud de el. Mai sunt 3 ore pana plec inapoi in America si vreau sa le petrec cu tine.
-Cum vrei. Vezi ca sfatul meu a fost de ajutor. Te-am căsătorit, ai un copil, arăți criminal, esti frumoasa. Bine daca vrei mergem in mall ca iti cumperi ceva drăguț ca sa ai o amintire de aici.
-Da sa mergem.
După 2 ore am plecat spre aeroport.
-Ema, am o intrebare. Nu ai vrea sa vi cu mine in America?
-Andrada chiar as vrea dar trebuie sa termin facultatea si in plus nu am cum sa îmi las rudele aici.
-Cum vrei. O sa iti dau nr meu si o sa mai vorbim da?
-Normal. Vom fi prietene pe viața. O sa îmi fie dor de tine.
-Si mie. Hai ca trebuie sa plec te sun si mai vorbim. Pa ema sa ai grija de tine.
-Si tu sa ai grija de tine. Te pup. Pa.

Dragostea Care Este Interzisa❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum