2. Bölüm

29 7 1
                                    

"Adeta bir rüyadan fırlamış gibi." diye fısıldadı V. Kate V'ye dönünce onunda dışarıya hayretler içinde baktığını farketti.V'nin ağzı gözleriyle orantılı şekilde açılmıştı.
Ardından "Bence çok eğleneceğiz" diyerek munzurca gülümsedi.
Buranın Atlantadan ne gibi bir farkı olabilirdi? Yine aynı şeyler işte" dedi Kate omzunu silkerek.
" Bana bak Bayan Bunalım. 2 aydır sesimi çıkartmıyorum. Ama bitti o günler Las Vegastayız ve gününü odana kapanıp o sıkıcı fazla romantik dizilerini izleyerek geçirmene izin vermicem. Tanrı aşkına Kate daha 18 yaşındayız sen sanki evde kalmış dullar gibi davranıyorsun." Dedi Vanessa fazla sert şekilde.
Kate bir an için gerçekten korkmuştu ve kendini azarlanan çocuklar gibi hissetmişti. V öyle hızlı konuşmuştuki nefes almayı unutmuştu. Derin bir nefes alıp verdikten sonra devam etti.
"Ah herneyse sevgili arkadaşım seni tekrardan neşeli, gülümsediğinde gözleri parlayan , kahkahalarıyla bütün mahalleyi inleten, esprileriyle beni gülme krizine sokan.." V Kate'i taklit ederek konuşmasına devam etti " ' Hey V, bugün ne yapıyoruz dostum' demek için arayıp sabah sabah uykumdan bölen eski Kate'i istiyorum."
"İyide ben hala eski Kate'im!"
"Öyle mi ? En son ne zaman aynaya baktın...Benim zorlamam dışımda... ciddi anlamda?
"Tamam tamam. Sen kazandın.Sana söz veriyorum eski halime dönücem" dedi. Kate pes etmiş bir suçlu gibi davranmıştı.
Kate sonunda uçaktan indiklerine gerçekten çok sevinmişti. Hatta birdaha V ile yolculuk yaptıklarında uyumuş numarası yapacağına kendine söz vermişti.

Günah ŞehriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin