Multi:Sidelya
Aldığım cevapla biraz afallasamda belli etmedim. Yüzüme alaycı bir ifade yerleştirip konuşmaya başladım."Sen benim sırama otururken kimden izin aldın peki."dedim. O yoğun kahverengi gözlerinde tek milim bile duygu barındırmayan BLACK sanırım beni biraz korkutmayı başarmıştı. " Bence bu kadar kendinden emin konuşma çakma sarı." dedi. Ben bir kere çakma sarışın değildim. Doğal rengi böyleydi. Biran korkumu unutup ellerimi sıraya yasladım ve gözlerimi onun sıfır duygu barındıran gözlerine diktim. "Sen hangi hakla bana çakma sarı dersin çakma erkek!" dedim. Ahhh! Kabul ediyorum bir anlık sinirle ağzımdan çıkmıştı. O da beni sinir etmişti ama. Gözleri o kadar karardı ki bir an tırsmadım desem yalan olur. Ellerimi sıradan çekip geri geri yürürken hızla kalktı sıradan ve üzerime gelmeye başladı. O sert erkeksi sesi beni yerimden sıçratmaya yetmişti. "Ne dedin lan sen. Sıkıyosa bir daha söylesene." dedi. En sonunda sertçe kolumdan kavrayıp parmaklarını derime gömdü. Sinirli gözlerimi ona dikip " Bırak kolumu. Canımı acıtıyorsun."dedim. Beni hiç takmayıp sürüklemeye başladı. "Bıraksana kolumu hayvan. Ne yaptığını sanıyorsun sen haa. " dedim. Aniden durup bana döndü. Bende bir anlık dalgınlıkla o sert göğsüne çarptım. Erkeksi kokusu direk burnuma gelirken hızla kendimi geri çektim."Kes sesini."dedi. İrislerinin almış olduğu o kömür siyahı rengi tıpkı soyadını yansıtıyordu. Benimde ondan kalır bir yanım yoktu. Tabi benim mavi gözlerim ne kadar siyaha dönüşe biliyorsa? " Bırak dedim sana. Canımı yakıyorsun" dedim. Kaşlarını havaya kaldırdığında " Umrumda mı?" dedi. Tekrar kolumu çekiştirmeye başladığında gözlerimi devirdim. Ayağım tökezleyince sert bir şekilde yere düştüm. Hissettiğim acıyla yüzümü buruştururken, birde kulaklarımı çırmalayan o iğrenç sesi duymamla kendimi öldürmek istedim. "Sen ne çıt kırıldımsın. Kalk lan daha sana cezanı vermedim." dedi. Öküz! Hayvan! Odun!!! Ben burda düşmüşüm o ne diyor. " Zil çaldı duymadın herhalde. Bırak ne olur. Yeter!" dedim. Artık dayanamayacaktım. "Umrumda mı."dedi. " Sende şundan başka bir şey demiyorsun. Kelime hazneni geliştir biraz. Hiç mi kitap okumuyorsun sen. Şahsen ben kitap okumadan duramam. Peki şuan bunu sana neden söylüyorum bilmiyorum, ama bence sende okumalısın. Sizde bir takmışsınız futbol. Ne o yaa. Çok saçma.Ondan böylesiniz siz. Biliyorum ben. Hiç güzel bir şey değil. Cahilsiniz. " dedim. Gözlerinde bir duygu kırıntısı aradım ama yoktu. Bu çocuk hiç mi duygu barındırmazdı o yoğun kahve gözlerinde. Alaylı bir sesle konuşurken yine sırıtmıyordu. "Bitti mi? Bence boşuna kitap okuyorsun sen. Aptallığından hiç bir şey kaybetmemişsin. " dedi. Kaşlarımı sinirle çattım. Tam cevap vermek için ağzımı açmıştım ki, arkamdan o sert ses duyuldu. " Bu sefer izin vermeyeceğim Chris. Bu sefer olmaz."
ARKADAŞLAR BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELDİ. BUNDAN SONRA BÖLÜMLER PAZARDAN PAZARA GELECEK. HİÇ ŞÜPHENİZ OLMASIN.
KARAKTERLER HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
SİZCE SON ÇIKAN KARAKTER KİMDİ ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN UMUDU :(ASKIYA ALINDI:(
ChickLitSidelya o bilinen masum kızlardan sayılmazdı. Onu hayatta tek dayanağı benliğiydi. onu da kaybetmeye niyeti yoktu. Taki... 'intikamım çok canını yakacak aptal sarışın' diyip hayatına bodoslama dalan CHRİS BLACK ile ne kadar değişebilir ki. Kalbinde...