Intr-un mic sat aflat la marginea orasului Konoha traia o fata nu prea bogata,ea locuia impreuna cu sora ei mai mica,ele erau singure parinti lor le-au abandonat de cand erau mici si nu iau cunoscut niciodata.Ele se numeau Hinata si Hanabi iunuzuka,amandoua purtau numele de familie al unei doamne care le-au ingrijit pe nume Mina,dar nu locuiau impreuna fetele locuiau separat de "matusa" lor,asa o numeau ele o iubeau foarte mult dar desi le crescuse de mici Mina lea povestit ca ea nu e mama lor naturala iar fetele de atunci o striga matusa,tineau foarte mult la Mina dar nu ii puteau spune "mama" ele stiau ca acel cuvant ii apartine altei persoane ,si chiar daca lea abandonat nu puteau spune altcuiva asa.Mina este o doamna in varsta de 37 de ani sotul ei a murit intr-un accident rutier iar ea a ramas doar cu fiul ei pe nume Kiba si cu cele doua surori.Kiba era un baiat inalt cu un corp "wow" avea parul castaniu iar ochi ii avea de un negru patrunzator ,cu alte cuvinte era un baiat foarte frumos,el si Hinata se intelegeau ca niste "frati adevarati".
Hanabi era o fire putin timida,muncitoare si uneori era putin rece cu cei din jurul ei,dar niciodata nu se comporta urat cu sora ei ,ea avea parul castaniu iar ochi de o culoare cenusie,era o culoare de ochi deosebiti dar nu se asemana deloc cu sora ei,Hinata avea parul negru-albastrui care ii ajungea pana la solduri ,nu era foarte inalta,corpul ei era foarte dezvoltat iar trasaturile fetei erau parca facute manual exact ca o papusa,iar culoarea ochilor o avea de aceeiasi nuanta ca si sora ei mai mica doar ca ai ei erau mai luminosi si avea o stralucire ca de diamant,ea era o persoana zambitoare,muncitoare,cu incredere in sine,foarte amabila cu cei care aveau nevoie de ajutor,dar cand era intr-o situatie diferita ea era o persoana serioasa,calculata,rece si foarte indrazneata.Dar in alt loc nu foarte indepartat locuiau doi prieteni pe nume Naruto Uzumaki si Sasuke Uchiha ei erau cei mai populari la ei in scoala find cei mai frumosi si atragatori,dar mai ales pt ca sunt fii lui Minato Namikaze Uzumaki si Fugaku Uchiha ei detineau multe lanturi de hoteluri si restaurante.Desigur mai era si Hiashi Hyuga
unul dintre cei 3 oameni cei mai bogati de pe continent el detinea multe firme.Cei trei Namikaze,Uchiha si Hyuga erau cei mai bogati din acel oras mai erau si alti dar erau cu cateva miliarde mai in jos.Naruto si Sasuke mergeau la cea mai buna scoala din oras dupa cum vam spus ei erau cei mai populari si din acest motiv erau urmariti de fete mai tot timpul ,amandoi erau foarte buni prieteni asa buni ca se considerau ca niste frati.
Sasuke avea parul negru-albastrui ,ochi de un negru intens,corpul il avea bine lucrat iar caracterul lui uf o sa il descoperiti mai tarziu.
Naruto avea parul blond auriu,ochii ii avea de un albastru patrunzator iar corpul era gen "wooow" era foarte sexi,iar caracterul il veti descoperi mai tarziu.
In acelasi liceu erau si Karin Uzumaki(verisoara lui Naruto) si Shion Yamanaka (verisoara lui Ino,dar verisoare foarte indepartate) ele sunt fetele populare din scoala si sunt indragostite de Naruto si Sasuke.
Pe langa ele se afla si Sakura Haruno si Ino Yamanaka ele nu sunt populare sunt mai mult ca niste nerd, nu se inteleg deloc bine cu Karin si Shion pai ele se iau in fiecare zi de cele doua spunandule ca sunt tocilare si tot felul de prosti.
Sakura are parul de un roz pal natural (ciudat :) ) iar ochi de un verde smarald,corpul ei nu e prea dezvoltat ce sa spunem,ea are o personalitate linistita si putin timida,dar cand se infurie este foarte "agresiva".
Ino are parul blond si lung pana la solduri ,iar ochi ei sunt de culoarea albastra,corpul il are putin mai dezvoltat decat Sakura iar caracterul ei este asemanator cu al ei.Hey acesta este prologul carti mele ,este prima carte pe care o scriu iar daca mai am greseli imi puteti spune,pai nu ma pricep prea bine cu semnele de punctuatie dar imi place sa scriu asa ca daca am vre o gresala vas multumi daca mi-ati spune.
Iar daca va placut apasati pe steluta di lasati un comentariu cu parerea voastra bay