Cherry Blossom

4.1K 152 41
                                    

Naruto's POV
I sighed in depression.
The girls had left once again.

"Nee~ Teme... Should we go asked to look for them?" I suggested.
"Hn."
"That's not a bad idea actually....." Shikamaru said. We all turned to him.
"What?"
"It's not a bad idea. Because, when we found them last time, we used a formation on them....remember?" He said.

Flash back
Neji's POV
I activated my Bayakugan.
Five girls introns of us fifty metres.........
twenty five meters........
ten metres.......

"Wait!!" Naruto called to the five girls.
I saw Tenten turn her head to and tched.

"Tch!" Shikamaru performed his shadow possession jutsu.
Naruto performing his shadow clones around them.
Sasuke jumped to the front of the frozen girls.
Sai jumped to the left and I jumped to the right.

Naruto doubled his clones to the back of the girls.
"Please! Why are you running?!" Naruto demanded.

"Hn." Was all that came out of their mouths.

"Summoning Jutsu." One of the Narutos summoned a small frog and gave him a scroll.
"Take this to granny and ask her for them, then come back here immediately." He ordered, the frog proofed away.

Flash back ends



Naruto's POV
"Yosha!" I shouted, running off to the granny's office.

*Bang!*

I opened the door.
"GRANDMA TSUNADE!!!!!!!!" I yelled.

Then, two empty sake bottles came flying at me.
"WHAT DID I TELL YOU ABOUT CALLING ME THAT AND ABOUT BARGING INTO MY OFFICE WITHOUT PERMISSION?!?!?!" She scolded.

"G-Gome~!" I apologised.
"Anyways~"





Sakura's POV
I was blushing like a mad man. As I walked to my room, the girls followed.
"Oooo~ Sakura~!" They teased. I rolled my eyes and close the door on them.
"Oh, come on Saku-chan~" they whined from behind the door.
"Hmph!" I replied.

"Ok, Sakura....we warned you......" I heard Ino take a breath in.

"Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura!!" She yelled.

I jumped on my bed and covered my ears with my pillow.

"Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura. Sakura!!!!" I heard her scream.

I threw my pillow to the door.
"WHAT?!?!?!" I shouted.

"....." Nothing came from the door.
I cocked up an eye brow and walked to the door. I gently placed a ear on it.
"........tachi!..........on.......rry......." I heard faint voices down the hallway.

'WHAT?! Itachi-kun?!'

I opened the door quickly.
Then something heavy fell on top of my body.





Itachi's POV
"Hn." I was typically walking down the hallway to my room, until Konan-san and the girls came running at me.

"Itachi-kun! We need your help!" They said, pushing me off into the direction of Sakura's bedroom, cheekily.

After a while of pushing and nudging, I followed with being pushed.
As we reached in Sakura's front door, the girls started to nudge me to knock on it.

"Come on, Itachi-kun! Hurry up! Come on!" Ino pushed.

She then pushed me for the third time from my back, but this time harder. The door in front of me flew opened and this time, I fell on Sakura.

"Hehehe!" The girls giggled before closing the door.





___________________________________________________________________
Sorry for the late update!! But please remember that there is still a hold on the chapters due to a busy timetable, but I'll still be updating.

Published: 29/11/15

LIKE and COMMENT!!

Konoha's WeakWhere stories live. Discover now