Valla Öyleydi - Öyle

45 0 0
                                    

Bir adam ile tanıştım, eşek kadar adamı kucağımda kitap okuyarak uyutmak istedim.
Lafın gelişi değil tam manası ile son lokmami paylaşmak istedim hatta kalan son bardak çayın dibini birlikte görmek istedim!
Vi3e'nin her köşesinde kavga edip güldüğüm, nefes alamadığım da sanki hisseder nefesime nefes olurdu.
Bana güzel gülmeyi öğretti bu adam...

Benim gibi kadınların ağlamaları pek kıymetli bu yüzden onun yanında salya sümük ağlamalarımdan bahsetmeyeceğim.

- Ne olduğunu anlamadığım adına canlı müzik dedikleri tuhaf bir ortamda; Kasetçi arkanda dediklerinde " seni ilk gördüğümde hayatlarımıza dokunacağımızı hissetmiştim. "
Yinede burnumu kızlara karşı dik tutmuştum...

Kalbime girip uykudan uyanışı ile beni kendine aşık eden ve " içki içmezsen olmaz " diyen gözlerinin ardından en az onun kadar içkiye - hemde kaçak, sert aşık olan bir kadınım.
Çoğu zaman ona kız kardeş, içki masalarında onun küçük kızı oluverdim. Baba, abi, doğmamış küçük oğlum. Derdimin dermanı, tüm yanlışlarımın sadık ortağı, sırdaşım . Horon eşim, hayat neşem ve daha nelerim . .
- Daha neler yazacağım da kızıyor, bi bakarsınız okumuş, yine çok konuştun diye söylenmesin.
Çok uzun olunca okumuyor huysuz.

- Tüm yokları yok eden adam . Köyüne git, bilmem nerelere git ama yine bende kal, benim içimde kal. Veda değil bu sana, yanımda olmasanda solumdasın, yine duygusallığım tuttu ondan bütün bunlar.
Yoksa ben biliyorum sen Tulum'a aşık, Tulum sana hayran, ben ikinize sadık.
- Var ol.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Horon Eşimdi O AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin