"(Dit navn) synsvinkel"
Klokken er 06:30 og jeg står op, for jeg skal starte på Gentofte skole, men jeg skal først møde kl.08:30 så jeg har masser af tid. Jeg gå ud på badeværelset og børster tænder, ligger makeup og gør ellers bare det man gør om morgen, også går jeg nedenunder og spiser morgenmad, efter jeg har spist morgenmad går jeg ellers bare i skole.
D/N- "Farvel moar"
Mor- "Hej Hej skat, ha' en god første skole dag"
D/N- "Tak"
Jeg smækker døren også går jeg bare, der er ca.10min. Fra mit hus til skolen. Da jeg kommer ind i klassen kigger alle på mig. (mega akavet) jeg håber snart der kommer en lærer så alle ikke kigger på mig. Timen går igang og læren/Karen spørger om jeg vil fortælle lidt om sig selv? Det vil jeg gerne, så jeg går der op og fortæller lidt om mig selv(sjovt nok aha) "jeg hedder (dit navn), jeg er 16 år og kommer fra Nørreport. Jeg flyttet her til (Gentofte) fordi min mor's kæreste bor her."
"Okay tak, du sætter dig bare ned ved siden at thor"
Han rakte hånden op så jeg viste hvor det var Ahah. Jeg fik der ned og satte mig.
"Hej jeg hedder Thor"
"Hej jeg hedder (dit navn)"
Timen begyndte sådan "rigtig", vi skulle arbejde sammen med sidemakkeren, så det skulle nok blive sjovt. Thor og jeg spurgte om vi måtte sætte os ud på gangen? Det måtte vi godt. På vej der ud falder Thor, jeg flækkede af grin, han rejste sig op og gik videre som om Intet var sket. Vi satte os ned ved at bord lige foran klassen. Da vi var færdige måtte vi lave lige hvad vi vil eller næsten. Vi gik bare ud på gangen igen og snakkede, han er virkelig sød. Der blev en akavet stilhed, lige ind til han spurgte om
"Må jeg får dit nummer?"
"Ja da, det er ********" sagde jeg
"Tak, mit er ********" sagde Thor
"Tak"
Klokken ringede og vi skulle ud til frikvarter. Jeg sad alene indtil der kom en gruppe at 5 drenge og 3 piger, jeg kunne se Thor. Hehe. De kom hen og spurgte om jeg vil være sammen med dem. Jeg sagde "ja" og rejste mig op. Vi satte os hen i et hjørne og sad bare og snakket, pludselig spurgte Lauge tror jeg han hedder, om vi vil med på OC efter skole? Vi sagde alle "ja"
Klokken ringede og vi skal ha' mate matematik, jeg blev færdig.(Efter skole) vi mødtes alle sammen ude foran skolen. Vi alle var der og vi begyndte at gå Over til stationen, vi skulle vente i 10 min. Indtil toget kom. Toget var kommet og vi tjekkede ind. Vi sad næsten alle sammen, sammen. Jeg sad og snakkede med Thor, Anthon tror jeg han hedder, to piger der hedder signe og Amalie, pisse søde piger. Vi er nu på strøget, der kom mange fans (citygirls) for at får billeder med Thor og Anthon aka. Citybois. Da de var færdige gik vi mod Illum og tog elevatoren op. Vi sad allesammen rundt om et bord, og fandt ud af hvad vi skulle ha'. Der kom en tjener der spurgte om hvad vi skulle have? "Jeg skal have en kaffe latte med en cookie" sagde jeg "jeg skal have en cappuccino med en lille kage" sagde Thor og Anthon skulle ha' det samme om mig. Jeg ved ikke hvad de andre skulle ha. Vi hyggede os rigtig meget, vi tog alle et billede og lagde på Instagram og skrev "OC med de bedste" også tagget os alle på alle billederne. da Thor og Anthon havde lagt deres ud blev jeg spammet med følger,likes og kommentar. Hehe Fame. Da vi var færdige skulle vi alle hjem for kl.17:30. Da jeg kom hjem lå jeg bare i min seng og så en mega god film. Klokken blev mange og jeg gik i seng.
(Thor's synsvinkel)
Jeg var kommet hjem efter en mega hyggelig dag, jeg kunne ikke lade være med at tænke på (dit navn), hun er bare så dejlig, sød og mega pæn!
Klokken blev mange og jeg gik i seng.Første afsnit ude! Håber i kunne li' det og husk skriv "mere" i kommentarfeltet hvis i vil ha' mere!❤️
Instagram:mc.emse
-Emma er ude
YOU ARE READING
Mit nye liv -citybois
Fanfiction(Dit navn) er 16 år og er lige flyttet til Gentofte. Hun skal gå på Gentofte skole sammen med sin bedste ven Thor. Hvordan bliver hendes liv da hun finder ud af thor er kendt og hun møder Anthon? Find ud af det her i "mit nye liv -Citybois"