(Ikke rettet)
Det er onsdag og vi har fået pause, jeg går over til Anthon og spørg om han skal noget efter skole, han siger "nej også vil du da være sammen?😏" "ja faktisk" siger jeg. "Okay har fri klokken 13:00 så venter jeg bare på dig" "okay, ses Anthon" siger jeg og går ind i klassen. Thor sider på sin mobil, jeg går over til ham, tager hans mobil og går om på Kamera, og tager en masse selfies både grimme og pæne. "Hey gi' mig den" siger han, jeg svare ikke, men gir ham den og griner.
Det ringer ind og alle komme ind klassen bitch kommer ind, hun sætter jeg ved siden af Thor og jeg. (på thors side) hun spørg Thor om de ikke kunne hænge ud efter skole, han kigger på mig med et spørgende blik. Jeg kigger bare på han med det blik hun er ude på noget blikket.
Han siger "kan ikke idag skal besøge min morfar" Thor kigger på mig og smiler, jeg smiler igen. Ligepludselig ringer brandalarmen, vi alle løber/går ud på den store græsplæne. Vi ser en kæmpe mørke grå røg sky og hører brandvæsnet komme. Da de har slukket branden og kommer ud og siger vi godt kan komme ind og hente vores og gå hjem, for vi mødte ikke være på skolen hvis der skulle ske os noget.
På vej hjem kan jeg se der hvor det havde Brandt, det var vores idræts hal der havde brand pga. Musik anlægget var tændt uden nogle viste det og så blev det for varmt, så ja.
Da jeg kommer hjem sætter jeg mig ind på mit værelse og ser Netflix, laver ikke lektier, for bi må jo ikke komme op på skolen i nogle uger (mini sommerferie) så jeg det bare pisse fed haha.
Min mor er kommet hjem og jeg løber ned og siger alt hvad der sket, efter det går jeg op på mit værelse og FaceTimer med Thor.
(Nogle timer efter)
Vi har lige lagt på og nu sider jeg bare og spiser nudler mens jeg ser Netflix. Efter jeg har set netflix går jeg i bad, jeg sætter noget musik på og ja synger med haha.
Efter badet tar jeg tøj på, lader mit hår Luft tårer også går jeg i seng.Så er jeg tilbage. Yay. Shit det længe siden jeg har lagt noget ud og det må i meget undskylde. Ved ikke hvornår der kommer et afsnit ud igen, så i må nyde det her og har ingen ideer til det næste afsnit så plz skriv nogle ideer
HEJ HEJ❤️
YOU ARE READING
Mit nye liv -citybois
Fanfiction(Dit navn) er 16 år og er lige flyttet til Gentofte. Hun skal gå på Gentofte skole sammen med sin bedste ven Thor. Hvordan bliver hendes liv da hun finder ud af thor er kendt og hun møder Anthon? Find ud af det her i "mit nye liv -Citybois"