Hala bunalımdaydı. Ne zaman kendine gelecekti! Bunun gibi birçok soru kafasını karıştırıyordu.Olayın yaşandığı zamanı yani 2 gün önceki yaşadığı olaylar gözlerinin önünden bir film şeridi gibi geçti. İçinden o güne lanetler savuruyordu. Krşke o gece sevgilisi, canı ciğeri ile o arabaya binmeseydi. Burcu'nun bütün bu yaşadığı olayları en ince ayrıntısına kadar kağıda aktarması gerekiyordu. Eline kağıdı ve kalemi aldı tam yazacağı sırada kapıya vuruldu.
- Kimo?
- Polis Sinan.
- Tamam , açıyorum.
İçeri 1.75 boylarında siyah saçlı ve esmer olan bir polis içeri girdi. Polis içeri adımını attı ve Burcu ona ilerideki sağ köşede olan pembe yastıklı , beyaz örtülü koltuğu gösterdi. Polis oraya oturdu ve:
- Burcu Hanım biliyorum yaşadığınız olaylar çok acı ama bize yardımcı olmak istiyorsanız o günkü yaşadığınız olayları sırasıyla anlatır mısınız?
Burcu titrek bir ses tonuyla :
- Romantik bir öğle yemeğinden sonra beraber At Çiftliğine gidecektik ama sonradan ne oldu ise bana bir süpriz yapacağını söyledi ve birlikte yola çıktık. Sonrasında olanları biliyorsunuz zaten , dedi ve ani bir şekilde yutkundu. Polis teşekkür ettikten sonra evden çıkyı ve o çıkar çıkmaz Burcu ağlamaya başladı. Burcu ağlarken uykuya daldı. Rüya görmüştü ve rüyasında kendini bir uçurumun kenarında nerdeyse uçurumdan aşağıya atacaktı ama o an Burak ona sesleniyordu " Gitme Burcu benim sana ihtiyacım var " Burcu ağlamaklı bir ses tonu ile " Sen öldün asıl sen beni yanlız bıraktın " dedi. O kadar derin uyuyordu ki çalan telefonunun sesini bile duymadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Beni Bıraktın
RandomBu ilk kitabım ve eğer gördüğünüz hatalar var ise bana bildirmenizi rica ederim. İyi okuyuşlar dilerim...