Prima Iubire

96 13 1
                                    

Alexis (P.O.V)

Bună, mă numesc Alexis, am 16 ani parul violett ,ochii albastri sunt o fata cam timidă, simpatică, prietenoasă, sunt puțin orgolioasă si încăpătânată dar fiecare care cu calitățile si defectele lui .

Acum 1 an m-am îndrăgostit de un baiat pe nume Vlad era cu părul castaniu, ochii verzi, frumos,dragut ținea foarte mult la mine şi ne-am iubit foarte mult de fiecare cand il vedeam îmi sărea inima din piept, aveam fluturi în stomac stiți voi senzațile alea când eşti îndrăgostit  până când s-a băgat o fata intre noi...

O chema Alexandra avea parul blond , ochii căprui, rea, capricoasa, ne educata etc stiu că nimeni nu era perfect dar ea, zici că era un lup cu colti ascutit si gata oricând să atace ...nu stiu ce a văzut la ea..dar din cauza ei Vlad mi-a frânt inima ...nu pot să cred înca nu am trecut peste toate aceste amănunte chiar daca a trecut un an...

Jur că dacă o să se mai bage o fata în relatile care le voi avea o să o las fara par pe cap afica pe bune vorbind ...

Nu sunt geloasă dar.. sincer eu cred ca le-ar sta mai bine fara par pe cap acelor fete care se bagă aşa în relații să ştiți nu e frumos !

Dar ştiț cum se zice orice este permis in Dragoste şi Război de acum voi ține cont de acest lucru ..

Heii! ❤ acesta a fost primul  capitol sper că va plăcut :> scuzati greselile dacă tia placut zile si ptietenilor tai sa vină sa citeasca cartea si apropo acolo jos este o steluta apsati pe ea sti  pe mine mă ajuta chestia asta. Ne vedem data viitoare cu un nou capitol pa! :*

Love And WarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum