Dobré,zlé správy

17 1 1
                                    

Emily:
Na začiatok sa vám predstavím. Som Emily Drobúlová, mám 15 rokov. Mám sestru, volá sa Janka a má 5 rokov. Nechodí do škôlky lebo u nás neni ani škola ani škôlka. Mám frajera. Volá sa Daniel.Volám ho Danko. Má 16rokov. Má brata ktorý sa volá Dominik a má 6 rokov. S Dankom som 2 a pol roka. Mamu s ocom mám v nemocnici. Majú chorobu. Ja lem dúfam že sa vyliečia. Moja BFF sa volá Martinka. Má 15rokov.Najlepšie kamarátky sme od svojich 5rokoch. Má 3 súrodencov,ale v nebíčku..a mamku a ocka tież. Mama s ocom jej zomreli pred 4 rokmi na zifuru. Potom následovali súrodenci. Rok po rodičoch zomreli jej 2bratia Jakub,Denis(†14,13rokov). Pred rokom jej zomrela sestra Zuzka(†11rokov). Jej súrodenci zdedili zifuru po mame a ocovi. Oteec a mama stým dlho bojovali...ale súrodenci nie. Dnes býva sama.

Písanie s Maťou
Maťa: Emily :) počúvaj :DD Saša dnes písala Majovi :DD
Ja: To fakt? :DD ačo mu napísala :D
Maťa: idem k tebe hej? Poviem ti to :** papaa :3
Ja:Oki :3 paa :*

Maťka mi vyrozprávala všetkooo... O chvíľu mi prisla správa:
Danko: Ahoj:) zajtra v parku o 12:00 ...môžeš?
Ja: ahoj láska :* jasné môžem:3 teším sa na teba ❤
Danko:Aj ja pa musim
Ja: papaa ❤

S Maťou sme sa rozprávali do 1:00 v noci.. Prespala u mňa ...

11:00hod:
Zobudila som sa a Maťa jasná vec ešte drichmala... Pozrela som sa na hodiny za hodinu musím byť v parku. Budila som Maťu nech stáva aby sme sa ešte posmiali na ráno.
,,Maťaaa vstávaaj" zablačala som jej do ucha.
,,Ale choď dakde ...Krava" povedala a zasmiala sa.
Urobila som pre nás raňajky a kávičku. Zjedli sme vypili sme... Začali sme sa obliekať umývať.. 11:50 sme odišli z domu. Maťa išla domov a ja do parku. V tom mi zvonil telefon a volali z nemocnice rodičia su na tom lepšie.

Park:
,,Ahoj láska" povedala som a dalau pusu.
,,Ahoj Emily...musím ti niečo povedať..."povedal
,,A čo také???" vyzvedala som
,,Vieš... Ja už s tebou niesom"
,,Čoo a to prečo?! Prečo mi toto robíš??! ....možno raz zistíš že som bola tá Pravá" vravela som s placom a odisla som.

Ja:Maťaa :'( Daniel :((( kkt
Maťa: ako fakt?!! Idem za ním a zajebem ho!!!!!!
Ja: Niee

Neodpísala mi to znamená že za ním fakt išla...Ach ja hlúpa prečo som na svete... Rozbehla som sa k nemu domov ... Ešte tam neni..povdzychla som si. Otvorila mi jeho mama a pustila ďalej. Išla som do Dankovej izby.. Chcela som otvoriť ale započula som dievčenský hlas...chcem vedieť kto to je!...otvorila som dvere z plnej sily a zlosti... No v tom som tam videla.....

Ahojte❤ Takk dnes tu je prvá časť -On a ona....
Ak sa vám to páčilo VOTE❤Koment❤
Otázky:
1. Čo myslíte koho videla v izbe?
2. Prečo sa Daniel rozišiel s Emily?
3. Kde je jej malá sestra?
4. Myslíte že rodičia Emily zomrú?
5. Bude mať Maťa frajera?
Odpovede píšte do komentu❤❤

-KleryTery-



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 25, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

On a OnaWhere stories live. Discover now