Pain..

31 3 1
                                    


Ma numesc Sierra,am 16 ani si locuiesc in New Jersy ,alături de mătusa mea ,Tara si băiatul ei Josh .
Tara este o femeie foarte optimista si cu simtul umorului.Josh pe de alta parte este psihosocial ,din spusele Psihologului,sta in camera lui si își face rău singur ,droganduse,dar chiar si asa imi este cel mai bun prieten.
Locuiesc cu matusa mea pentru ca ,părinți mei m-au părăsit la 3 ani ,cand credeau ca am o boala gravă,de atunci nimeni nu a mai auzit de ei.Si nici nu as vrea,îi urăsc din tot sufletul.Eu nu as parasii un copil pentru ca are o boala care s-a dovedit a fi o simpla sinuzita .În fine,s-o lăsam balta .

Era prima zi de școala in clasa a10-a
Noi colegi,alte prejudecăți.
Am intrat pe usa clasei.Din prima 3 fete
s-au luat de mine degeaba,pur si simplu s-au luat de mine ca sunt diferită.
-Care e problema voastră?!
-Nu vezi ce orfană distrusă esti?!Zici ca te îmbraci din gunoi.
-Care e problema ta?!Te-am băgat eu in seama sau ce?
-Hai fetelor ,sa plecam,îi facem o onoare sa vorbească cu noi.
Si cam asa a decurs ziua mea,peste tot oameni care ma judecau pentru ceea ce sunt.
Am ajuns acasa .Josh era in camera lui si țipa.
-De ce tipi?!
-Pentru ca ma doare!!!
-ce te doare?Ai pățit ceva? Vrei sa mergem la spital?!
-Nu ,tu chiar nu înțelegi nu-i asa?
-Nu prea...
-Nu am cum sa îți explic.Nu e ceva de explicat.Doar ca mi-as dori sa nu mă mai doară ,să nu mai exist.
In momentul ala m-am pus jos si am inceput sa plang langa el...

DepressionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum