Nu pot să cred că singura persoană care îmi era alături de mine și dacă nu o cunoștem de mult,dar cât de dură poate să fie viața cu mine:părinției mor când aveam aproape 2 ani,bunica mea moare când încep liceul dar cel mai dureros lucru bunica nu a murit de o boală incurabilă sau de bătrânețe dar nu trebuia ucisă de ucigători părinților mei bine că îi mai am pe Erik și pe Austin.
După înmormântarea bunici mele plâng în continiu.Hei piti nu plânge eu cu Erik o să dormim cu tine dor să nu-ți fie frică și dacă visezi ceva urât o să ne trezim să sfințim casa și să te înveselim pitic.Deci hai să citim testamentul ăla,orcum bunica ta și părinți tăi ar vrea să fi tare și să-i facem mândri,bine.spune Austin fără se oprescă. Eu dau din cap și încep să citesc cu voacea tare
"Of of scumpa mea nepoțică daia te-am readus înpai la mine deorece știam că ziua asta va veni nu ai dece să plângi după noi orcum te iubim acum să trecem la cei mai înportant:părinți tăi ți-au lasat un apartament luxos în centrul orașului și un opel roșu a da și cel mai înportant vecinul de lângă tine este fratele tău mai mare cu 5 ani el știe că am murit înaite de moartea mea am vorbit cu el și o să vină după tine în data de 15.09.2016 după tine să ști că ai un cont bancar codul este 146d4hs5 vă iubim forte mult scumpa bunici și nu ai dece să plângi după noi."
Bine uite parte bună ai un frate de care nu știai și vine peste o lună dor pentu tine și ne-ai pe noi care o să stăm cu tine
Scuze Jess eu trebuie să o duc pe Liliana la spital că totă ziua a vărsat și ai mei sunt plecați în Paris.Nu te superi dacă plec?
Desigur dar aduo pe Liliana pe la mine când se simte mai bine chiar mi-a lipsit sara ta.
Hei vă mulțumesc tuturor că citiți carte mea și chiar îmi pare rau dacă fac mici greșeli dar o so corectez dar am nevoie de timp. Deci vă ador de 3zile am postat carte și deja am 51 de vizitatori la carte,9 comentari și 8 voturi și încă o dată vă mulțumesc mult!!!!! :):):):):):)
CITEȘTI
Iubire falsă
RomanceEa tipa nou venită la un nou liceu. El băiatul "badboy" care cucerește orce fată. Dar întrebarea este dacă va ajunge să o iubeasca cu adevărat pe Jesica cu adevătat. Rămâne de văzut în "Iubire falsă"