TAHTA SANDIK

11 0 0
                                    

TA Kİ O GECEYE KADAR.....

O gün günlük işlerle akşam olmuştu yine.Yemek hazırlanmış sofra kurulmuştu babası çogunlukla yemege gelmezdi ama yinede bir süre beklenirdi.Demir kapı çalındı,heyecanlı bir şekilde koşarak kapıyı açtı evet babasıydı ve çok sakin görünüyordu.Ellerinde poşet vardı bu alışkın oldugu bir durum degildi.Babası ani bir hareketle elindeki poşetleri avluya bıraktı ve gögsünü tuttu.Yeşil gözleri kocaman açılmıştı ve kırmızıya dönüşmüştü.Babaannesi ve annesi nefes alması için uzanmasına yardım ettiler ama nafile gittikçe kötüleşiyordu.Noluyordu babasına....

Korkulu gözlerle olanları seyrederken bir yandanda kardeşine bakıyordu.Daha iki yaşında ve hiçbişeyden haberi olmayan küçük oglan çocuguna bakıyordu.Babannesi komşuya haber vermişti.Babasını hastaneye götüreceklerdi.Üzerini giydi,kahverengi ayakkabılarını giydi ve ayaga kalktı.Tam kapıdan çıkacakken dönüp son kez kuçük kızının ve oglunun yüzüne baktı.Kızının yüzüne egilip,gözyaşlarını silip

-Geri gelicem dedi ve arabaya bindi.

Gece yarısı bir haber geldi.Babasıyla ilgili.Hastanede bayılmıştı ve doktorlar onu yogun bakıma almıştı.İnanamıyordu babasının yere düşüp çaresiz kalabilecegi hayal dahi edemiyordu her gece ortalıgı birbirine katan adama ne olmuştu şimdi...

Bunları düşünürken bile uykuya daha fazla direnememişti küçük vücudu ve kardeşinin yanına büzüşüvermişti.Sabah bir çıglık sesiyle uyanmıştı ne olmuştu bu her zamankinden farklı bir çıglıktı,onun minik yüregini acıtan alışkın olmadıgı bir çıglıktı.Babaannesi -ÖLDÜÜÜÜÜ-diye feryat figan ağlıyordu.Herkes kapının önünde dizilmiş,bişeyi birisini bekliyordu.BABASINI...

O da hep beklerdi uzaktan gördüğü zaman koşup sarılırdı.Ama bu sefer farklıydı.Bu sefer babası tahta bir sandıgın içindeydi o inanmıyordu ama öyle diyorlardı.Dört kişinin taşıdıgı tahta snala beraber babası demir kapının önünden geçip gitmişti.Sarılamamıştı bile görememişti babasnı,son sesiyle bagırdı- BABA NEREYE- cevap yoktu kimse duymuyordu onu babası bile.Oysa onu çok sevmezmiydi...

İşte o sabah ASYA için yeni bir hayat başlıyordu......

(ARKADAŞLAR BEGENİ OLURSA DEVAM EDİCEM )



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

.........?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin