Kapıyı hızlı bir şekilde açan Duru karşısında beni görünce küçük çaplı bir şoka uğradı. Aslında küçük değil çünkü hala kapıda dikilmiş, kocaman açılan gözlerle bana bakıyordu. Ellerimi gözünün hizasına getirip hızlıca salladım. Arkadan teyzemin "Kimmiş?" Diye bağırısı geldi. Duru şoktan çıkmış olacak ki kulaklarımı felç edecek şekilde cırladı. "Rüüüyaaaaaaaaaa" birden koca kollarını vücuduma sarınca gerçekten onları çok ozledigimi anladım. Teyzem arkadan elindeki kurulama beziyle "Rüya mı?" Diye şaşkın bir ifadeyle belirince bir an afalladı ama çok geçmeden o da Duru gibi beni boğarak derecede sarıldı. " Hey hey sakin, daha boğularak ölmek için çok gencim! " kıkırdadılar ve beni serbest bıraktılar. Teyzem "Hadi dışarda kaldın geç içeri herseyi anlatıyorsun " deyince ayakkabılarımı çıkarıp bavulumu kapının yanına koydum. Oturma odasına geçerken " Doğa nerde?" Diye sorunca Duru cevabı yapıştırdı "Alışverişte, yani başka nerde olabilir ki ?" Dedi . Ben de kıkırdayarak "tahmin etmeliydim " dedim . Odadaki beyaz ve cok yumuşak koltuklardan 3 lü olana oturdum yani yayıldım demek daha doğru olur. Teyzem ve Duru da karşıma geçince teyzem "ee neden geldin , kalıcı mi geçici mi , annelerin haberi var mı , yoksa kaçtın mi , yada yada anneler boşandı da bize mi soylemiyosunuz sende bunalıp buraya mi geldin , ama okulun var , olmaz böyle ben arıyım mi anneni merak etmesinler, dur hemen ariyom! " diye ayağa kalkınca ben ve Duru üzerimizdeki şoku atlatip onu durdurduk. "Aman teyze sakin ol anlatcan hemen ne seneryo yazıyorsun , annemde iyi babamda, ben buraya okumaya geldim burada okuyacam artık süpriz olsun diye soylemedik " deyince ikiside çığlık atıp benim üstüme atladiklarinda dengemizi kaybedip yere düştük. "Noluyo beee" bu ses bu cırtlaklık! "Doğaaa kurtar beni " diye bağrına o da aynı şekilde " Rüyaaaa " diye bağırdı ve elindeki paketleri yere atıp o da üstüme atladı. AHH BEN BUNLARLA NE YAPICAM!!
Çok çok üzgünüm ama ilk bölümler için affedin çok Kısalar ama sık sık yazıcam . Yazım yanlışlarım çok fazla biliyorum. Neyse kısa kesicem bu arada normal gibi gözüken Rüyanın hayatı ilerleyen bölümlerde çooook degisicek haberiniz olsun !!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adım Adım ÖLÜM..
Mystery / ThrillerOkumak için teyzesinin ve kuzenlerinin yanına gelen ve gayet sıradan bir hayatı olan Rüya'nın herşeyi sadece yanlışlıkla gördüğü psikopat bir cinayet yüzünden değişebilir mi? Sevdiklerini adım adım öldürebilir mi?