Hazel's POV
Making my way downtown walking fast, faces pass and I'm home bound... Just carrying a blanky away, just makin' my way, makin' my way through the crowd... And I need you, and I miss you.. And now I wonderr.. if I could fall into the sky, do you think time, would pass me by, cause you know I'd walk a thousand miles, If I just... See you, Ton-
Ugh!!! Ano ba yan??!! Kakainis! Kita mong nag paparty partay ako inside my head with my earphones, Eh binabangga ako! Jeongmal? (Really?)
Nagsasoundtrip ako ihh!!! Whooo, keep cool, keep cool. I think he knows me- OH HE DOES. WORST GUY, THE ONE I MENTIONED? Di matandaan? Tanda mo! But oh, IT IS SO ON!!!!!"Gosh! Do you have eyes? Can't you see, I'm here. You just pushed me." Serves you right.
"Edi sorry!! Alam mo ba, sa inaasal mo, ikaw yung parang walang mata. Kitang kita no to?!" Sabay turo sa mata niya. Yeesh! This guy is so annoying!!!!! "Kung di mo pa rin gets, tutal halatang shunga ka, uh, May mata ako. Meron... Kung naoobserve mo...." The nerve of this guy!!!!
"The F-!! The, the, The Fudge nuggets! They're totally yummy! Yeah! Try them!!" OhEhmGee!! I almost said the F-word!!!! Noooooooo. Not my reputation!! Ugh! You really bring out the worst of mee!!
"jeongmal? iyeojaneun michyeossda! chokollis neogicheu ? naneun geugeos-eul eod-eul. naega geunyeoleul wihae neomu jal saeng-gin igi ttaemun-e geunyeoneun michin jis-iya ..."
Pabulong na sabi niya. Akala niya, hindi ko gets? Remember, I'm half korean still.
I already learned some words. He actually said 'Really? This girl is crazy! Fudge Nuggets? Ohhh.. I get it! She's crazy because I'm too handsome for her...' Oh diba?? Oh well let me speak to him too... pa cool nga."jeongmal? , josepin heijeul sin, jigeumkkaji michin geos-ida dangsin-eun naega saeng-gaghasibnikka? geuligo neo? meosjin? eotteon bubun-ese?" (Really? Do you think I, Josephine Hazel Shin, will ever be crazy? And you? Handsome? In what part?"
So... He gaped in shock. YAAASSS!!! Achievement for me! "Burn" your arch nemisis when you first meet.
"Sorry.... I- I just.... was ... you know, wass,," ay walang wala mag english.
"Dono yō ni watashi wa kono josei koko ni eigo ka? Kankoku no gakusei wa jissai ni manabimashita. Watashi no kodomo-tachi ni edi. Oya~tsu!" Bulong niyaJapanese language. BUSTED. HE'S TRYING TO DO DIFFERENT LANGUAGES TO BACKSTAB ME. Remember. Valedictorian ako. I have learned so many languages. But actually, what he said was not hurtful..... 'Paano ako makakapag english dito sa babaeng to? Marunong palang mag korean. Edi mag japanese na lang ako. Sus!'
Too bad I know Japanese.
"Ā, anata ga eigo o hanasu tame no hinto ga hitsuyōdesu ka? Naze, naze, kaikainokotoba o noberu sotsugyōsei? Eigo-ken de no mondai o emashita ka. Shinken ni! Hontōni? ! ? Anta tte honto baka! Un, 2-i nida daremoga orokana hitodesu!" Huh. You know what, I just said something, on BEING DUMB, SALUTATORIANS, SECOND RANKED PEOPLE, AND I TOLD HIM HOW THE HECK DID HE GET SALUTATORIAN IF HE WAS A BIG O_O In english.Tanga. Alam mo yun?"
"Hah! Baka your face! Alam kong magaling ka na. But there's one thing I can do.........BUT YOU CAN'T!!!" Then he burst into laughters. Seriously? Is he some special child or something?!
"BRING.IT.ON." I saud that with conviction and every word I said. No one, gets to have knowledge that I don't have. NO ONE.
" Dare muna!!! If you lose, you get to be friends with me. ACTUALLY, HINDI NGA YUN PUNISHMENT KAS ANG GWAPO, GWAP-"
"SHUT.UP.AND.JUST.CONTINUE.DOING.WHAT.WE.BOTH.NEED.TO.DO." I cut him off na. Andaming arte eh.
"Ohkaay! Wag masyadong excited, ang wrinkles!!" Ugh! God, he is so annoying!
"Ako aliwaros kanimo? Kamo motan-aw nga sama sa ikaw mao maglagot . Hataas dugo? Ikaw naghunahuna nga ikaw na ang labing maayo . Duha ka mga pulong puta . DILI NA."
.
.
.
.
.
.
.No. It won't process right. What language!!!!! Ugh! He-he-he's making up things!!!!
Then he smirked. Most annoying smile I ever saw.
"Paano ba yan Seph, BFFS na tayo?" Sabi niya sabay pa cute. Haynako! Ang annoyi- WAIT WHAT? What did he call me? SEPH?
"SEPH? The heck do I know Seph?"
"Uh,, ang cute ng new BFF koh! Hindi kilala ang sarili. LUL!" Ayun umalis siya.....
Processed
25%
50%
75%
100%
Seph.... Is for JoSEPHine.
No one calls me that!!!!!
.
.
.
.
.
Well maybe, except him.You're lucky. You got on my blacklist. Just you wait. You'll regret. You'll dread....
After my SWEET REVENGE.
A/N: Woohoo! Ano kayang Sweet revenge ang pinaplano ni Hazel. Bakit nakakaapekto ng sobra sa kanya yung pagtawag sa kanya ng Josephine? Or Seph? Hmmm... Vote and Comment! #SephEre #RevEph
Or #JannOsep #Oseann... Find out!!
Btw, That's Kevin Revere Park over there..Follow me, I'll follow back.
-MissY
BINABASA MO ANG
Crazy In Love
Teen FictionAnnyeong! It's Josephine Hazel Shin. Half korean. You know what, I don't have it all. I just literally know it all. I got my brain, I got my beauty. Oh, ano kayo?! Haha! Mianhe. =_= Matagal na akong sa school na ito. Well, the teachers won't let me...